اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد تشریح کرد

دلایل افزایش بیماران کرونایی در شهرستان میبد

دلایل افزایش بیماران کرونایی در شهرستان میبد
نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد درصد پایین استفاده از ماسک و دورهمی های خانوادگی را از دلایل افزایش تعداد بیماران کرونایی در میبد اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمود نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان اینکه ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان میبد بسیار بالا است اظهار داشت: با توجه به اینکه مدتی است که شهرستان میبد در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد نیاز است شهروندان نسبت به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک دقت نظر بیشتری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به حاد شدن وضعیت بیمارستان میبد برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی، اضافه کرد: در چند روز اخیر شاهد مراجعه تعداد زیاد بیماران به بیمارستان میبد بودیم که علی رغم اقدامات خوب این بیمارستان، کمبود اکسیژن را در پی داشت.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد عنوان کرد: کارهای ارزشمندی در بیمارستان انجام شده و هم اکنون افرادی که بستری هستند سرویس مناسب دریافت می‌کنند اما باید شرایطی را ایجاد کنیم تا آمادگی خدمت‌رسانی به افراد بیشتر را نیز داشته باشیم.

,

نوری شادکام با اشاره به عوامل بحرانی شدن شهرستان میبد در ابتلا به کرونا، گفت: نخستین عامل این مسئله را می‌توان پایین‌تر بودن درصد استفاده از ماسک در بین شهروندان میبدی اعلام کرد که نسبت به متوسط استانی کمتر است و درخواست می‌شود تا مردم شریف این شهرستان در استفاده از ماسک جدیت داشته باشند زیرا می‌تواند تا 95 درصد در جلوگیری از انتقال ویروس اثرگذار باشد.

,

وی از دیگر عوامل افزایش بیماران کرونایی در شهرستان میبد را دورهمی های خانوادگی دانست و افزود: دورهمی های خانوادگی و برنامه‌های فرهنگی باید در این شهرستان کنترل شود تا ان‌شاءالله از این بحران به وجود آمده خارج شویم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه