اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت و درمان رشتخوار:

رشتخوار در آستانه وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

رشتخوار در آستانه وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد
اشترایه گفت: با کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان در سطح شهرستان رشتخوار، شاهد افزایش میزان مراجعات در بحث بیماری کرونا هستیم، و احتمال قرمز شدن مجدد وضعیت بیماری در این شهرستان دور از انتظار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اشترایه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به وضعیت نامناسب رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان گفت: با کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان در سطح شهرستان رشتخوار، شاهد افزایش میزان مراجعات در بحث بیماری کرونا هستیم، و احتمال قرمز شدن مجدد وضعیت بیماری در این شهرستان دور از انتظار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی یکی از عوامل موثر در افزایش میزان بیماری در شرایط فعلی را عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی عنوان کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن در ایام فصل برداشت، زعفران و مراجعات و دورهمی های خانوادگی در بحث پرگنی این محصول در این ایام افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان دور از انتظار نیست.

اشترایه با درخواست از شهروندان در جهت رعایت دستورالعمل های لازم بهداشتی گفت: عدم رعایت نکات و دستورالعمل ها می تواند باعث قرمز شدن وضعیت شهرستان و به طبع آن تعطیلی مجدد و اعمال مخدودیت ها گردد، لذا از شهروندان عزیز می خواهیم در این ایام از رفت و آمد های غیر ضرور به صورت جدی خوداری کنند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار در حال حاضر وضعیت این شهرستان را زرد اعلام کرد و یادآور شد: این موضوع بیانگر این نیست که ما از محدوده خطر و افزایش مبتلایان به دور هستیم و امکان تغییر وضعیت تا پایان هفته با توجه به شرایط فعلی به قرمز نیز وجود دارد.

رضا حق پرست، رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشتخوار نیز با اشاره به ضرورت، قرنطینه بیماران کرونایی گفت: بیمار یابی و قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مهمترین اصول مبارزه با بیماری کرونا ویروس است، زیرا رعایت این اصول از مهمترین اقدامات در راستای کنترل اپیدمی است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه