اخبار داغ

با رای نمایندگان صورت گرفت؛

موافقت مجلس با تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری اروند

موافقت مجلس با تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری اروند
وکلای مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری اروند موافقت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 آبان) با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند موافقت کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

187 نماینده به این تحقیق و تفحص رأی موافق دادند.   

,

سید محمد مولوی نماینده آبادان به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص در این باره گفت: سازمان منطقه آزاد اروند، مرداد ماه سال ۸۴ در کنار رودخانه‌های کارون و اروند و در مجاورت عراق و نزدیک شهر بصره و کویت شروع به کار کرد اما حاصلی جز فقر، گرانی و خرابی به بار نیاورد.

,

وی با اشاره به نرخ بیکاری در آبادان و خرمشهر گفت: ما نمی‌گذاریم این خاک جولانگاه کرکسان شود و دست‌های آلوده مدیریت آبادان و خرمشهر را به دست گیرند و اینجا محل مانور اختاپوس‌های سیاسی و اقتصادی شود.

,

نماینده آبادان در مجلس افزود: روش ملوک الطوایفی و ارباب رعیتی در این منطقه آزاد به کار بسته شده و شاهد انحرافات گسترده و تنوع و تکثر تخلفات در آن بوده‌ایم.

,

مولوی با قرائت بخشی از گزارش دیوان محاسبات مدعی شد: مسئولین ارشد منطقه آزاد با وثیقه‌های میلیاردی آزاد و مشغول فعالیت هستند. دلیل این مصونیت چیست؟

,

نماینده آبادان تأکید کرد: به چه حقی 135 خودرو خریداری شده و در سطح استان توزیع شده است و باید مسئولین استانی و منطقه آزاد در این خصوص توضیح دهند ، به چه حقی سفرهای خارجی لهستان، عمان و کشورهای دیگر انجام شده و به جای آن که به مناطق محروم در خرمشهر و آبادان سر زده شود به کشورهای خارجی می‌روند. به چه حقی دو هزار و 181 وام کم بهره به دوستان و نزدیکان خود اختصاص داده‌اند.

,

وی ادامه داد: چه کسی به شما اجازه داده است 34 حساب دولتی داشته باشید و از سرمایه منطقه آزاد در بانک‌ها سپرده‌گذاری کنید و سود آنها را بین خود توزیع کنید و چه کسی به شما اجازه داده است منافع شخصی، گروهی و خانوادگی خود را در منطقه آزاد جستجو کنید. مردم آبادان و خرمشهر آرزو دارند که منطقه آزاد نباشد و آنها محرومیت نکشند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه