اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی:

54 هزار مشترک خانگی خراسان‌جنوبی شامل طرح "برق امید" می‌شوند

54 هزار مشترک خانگی خراسان‌جنوبی شامل طرح "برق امید" می‌شوند
دادگر گفت: بر اساس مقدار مصرف مشخص شده در طرح برق امید، بیش از 54 هزار مشترک خانگی در استان نیز به تناسب نحوه مصرف خود شامل تخفیف 100 درصدی بهای برق مصرفی در یک یاچند دوره در طول سال می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از اجرای طرح برق امید در خراسان‌جنوبی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: طرح برق امید برای اصلاح الگوی مصرف برق، همزمان با سراسر کشور از ابتدای آبان ماه سال جاری در خراسان جنوبی آغاز شده است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: مشترکانی که در ماه‌های گرم خرداد تا شهریورماه متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد در دسته کم مصرف، ۱۰۱ الی ۳۰۰ کیلو وات ساعت خوش مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۳۰۰ کیلو وات ساعت جزو دسته پرمصرف به حساب خواهند آمد.

,

دادگر عنوان کرد: برای سایر ماه‌های سال نیز مشترکانی که مصرف آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد شامل مشترکین کم‌مصرف، بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت طبق تعرفه‌بندی طرح برق امید مشترک پر مصرف محسوب می‌شوند.

,

وی با اشاره به وجود 317 هزار مشترک برق خانگی در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: بر اساس مقدار مصرف مشخص شده در طرح برق امید، بیش از 54 هزار مشترک خانگی در استان نیز به تناسب نحوه مصرف خود شامل تخفیف 100 درصدی بهای برق مصرفی در یک یاچند دوره در طول سال می‌شوند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی گفت: اصلاح الگوی مصرف  از طریق  آموزش و آگاه سازی در منازل برای کمک به گسترش مدیریت مصرف بهینه در سایر سطوح جامعه از جمله اهداف اجرای طرح برق امید است.

,

دادگر عنوان کرد: افزایش دقت مشترکان در نحوه استفاده از وسایل برقی و خرید این وسایل از نکات قابل توجه در این طرح است.

,

وی با بیان این‌که طرح برق امید از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود، افزود: در این طرح، مشترکین کم مصرف ضمن برخورداری از مزایای این طرح به حفظ سطح مصرف خود در حد کم مصرف ترغیب می‌شوند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی گفت: همچنین مشترکین خوش مصرف با کاهش مختصر و ورود به دسته کم مصرف‌ها امکان بهره‌مندی از مزایای این طرح را خواهند داشت و مشترکین پر مصرف برق در مناطق مختلف استان لازم است با کاهش میزان مصرف  به دسته مشترکین خوش مصرف یا کم مصرف بپیوندند.

,

دادگر با بیان این‌که همکاران این شرکت، آمادگی ارائه مشورت در این خصوص را دارند، خاطر نشان کرد: در این راستا  لازم است مشترکین پرمصرف درمدت ۶ ماه نسبت به کاهش مصرف خود یا تامین میزان مصرف مازاد بر الگوی خود از طریق انرژی تجدیدپذیر اقدام  کنند، در غیر این‌صورت مشمول بهای بالاتری خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه