اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

هدیه مسموم اداره‌کل محیط زیست به تهرانی‌ها

هدیه مسموم اداره‌کل محیط زیست به تهرانی‌ها
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از راه‌اندازی واحد ششم کارخانه سیمان تهران در آستانه فصل سرما، آلودگی هوا و ویروس کرونا گفت سازمان محیط زیست در این ایام این هدیه مسموم را به مردم تهران تقدیم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خلیل‌آبادی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران درباره آلودگی کارخانه سیمان تهران به شهردار تهران و سازمان محیط زیست استان تهران تذکر داد.

وی در این باره تصریح کرد: حدود 40 درصد از آلایندگی‌ها در تهران مربوط به صنایع آلاینده فعال در اطراف پایتخت است که در مواقع اضطراری آلودگی هوا این صنایع تعطیل می‌شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از صنایع آلاینده کارخانه سیمان تهران محسوب می‌شود، گفت: این کارخانه علاوه بر تولید آلودگی، منظر و طبیعت شهر را از بین می‌برد و برای جنوب تهران که از نظر آلودگی هوا نسبت به سایر مناطق تهران وضع بدتری دارد مخاطره‌آمیز است.

خلیل‌آبادی ادامه داد: متأسفانه در هفته‌های گذشته با حضور رئیس سازمان محیط زیست استان تهران و محیط زیست شهرستان ری واحد ششم کارخانه سیمان تهران که یکی از صنایع آلاینده است و از کار افتاده بود مجددا مورد بهره‌برداری قرار گرفت و حال جای سوال است که اگر 40 درصد از آلاینده شهر تهران ری و تجریش مربوط به صنایع آلاینده تهران و اطراف آن است مدیرکل محیط زیست با چه توجیهی در آستانه فصل سرما، آلودگی هوا  و ویروس کرونا این هدیه مسموم را به مردم تقدیم کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به حناچی شهردار تهران وفق ماده 60 قانون برنامه سوم توسعه شهرداری تذکر می‌دهم هر چه سریعتر نسبت به تعطیلی وجولگیری از معادن شن و ماسه و سیمان در محدوده و حریم تهران اقدام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه