اخبار داغ

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس:

650 بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان سرخسی توزیع شد

650 بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان سرخسی توزیع شد
حمیدی گفت: پیرو فرمایش اخیر مقام معظم رهبری درباره ورود گروه‌های جهادی به میدان برای کمک به افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا، در گام نخست جهادگران سرخسی 650 بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داود حمیدی، مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: پیرو فرمایش اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند، «خیرین و مردم نیز باید وارد میدان شوند و به کمک این افراد (آسیب‌دیده از کرونا) بیایند، چراکه این کار جزو بهترین کارها و برترین وسایل نزدیک شدن به خدا است»، گروه‌های جهادی و خیریه‌های سرخس برای تحقق امر فرمانده پای‌کار آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امامت جمعه سرخس، خیریه‌ها، گروه‌ها و قرارگاه‌ها جهادی و فرهنگی این شهرستان آمادگی خود را برای خدمت به مردم آسیب‌دیده از بحران کرونا پیش‌ازاین اعلام کردند و امروز هم آمادگی دارند تا به کمک نیازمندان بشتابند.

,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خاطرنشان کرد: در گام نخست 650 بسته نوشت‌افزار امروز بین نیازمندان شهرستان سرخس به همت این قرارگاه، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی توزیع شد.

,

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان تصریح کرد: همچنین با برنامه‌ریزی انجام‌شده، در ایام میلاد پیامبر اعظم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، بسته‌های غذایی بین نیازمندان سرخسی به همت گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه