اخبار داغ

شفاف سازی مهمترین عامل موفقیت فروش انلاین؛

یزد صاحب اولین بازار آنلاین کاشی سرامیک و مصالح ساختمانی ایران

یزد صاحب اولین بازار آنلاین کاشی سرامیک و مصالح ساختمانی ایران
مدیرعامل اولین بازار آنلاین کاشی سرامیک و مصالح ساختمانی ایران گفت: بازار آنلاین کاشی و سرامیک با ایجاد بستری ساده اجازه می دهد هر فرد در منزل با صرف وقت مناسب در بزرگترین بازار کاشی و سرامیک ایران قدم بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش یزدرسا، مسعود رستگاری مدیرعامل اولین بازار آنلاین کاشی سرامیک و مصالح ساختمانی ایران اظهار کرد: بازار آنلاین کاشی و سرامیک با ایجاد بستری ساده، بدون نیاز به آموزش، اجازه می دهد هر فرد در منزل یا محل کار خود با آرامش و صرف وقت مناسب در بزرگترین بازار کاشی و سرامیک ایران قدم زده و محصولاتی با طرح، رنگ، سایز متنوع و از هر برند و کارخانه را مشاهده، بررسی و مقایسه کند و پس از انتخاب محصول مورد نظر به صورت آنلاین خریداری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

***شفافیت اصل موفقیت فروش آنلاین

, ***شفافیت اصل موفقیت فروش آنلاین, ***شفافیت اصل موفقیت فروش آنلاین,

رستگاری انتخاب سریع و آسان، تحویل سریع، حق انتخاب، ملموس بودن محصول، تعامل بین فروشنده و مشتری، قدرت خرید بالا و امکان مقایسه را از ویژگی های بازار آنلاین عنوان کرد و افزود: این شرکت شفافیت را شعار کار خود قرار داده است و بر طبق همین اصل هم می‌توان خدمات ارائه کرد و هم کسب درآمد داشت.

,

 

,

وی تصریح کرد: راه اندازی شبکه نوآوری سرامیک و نیز برگزاری رویدادهای علمی و نوآورانه با حضور مسئولین به موفقیت بازار آنلاین کاشی و سرامیک در سطح ملی کمک خواهد کرد.

,

***حفظ مالکیت معنوی در فروش انلاین

, ***حفظ مالکیت معنوی در فروش انلاین, ***حفظ مالکیت معنوی در فروش انلاین,

رستگاری ضمن ارائه پیشنهاداتی از جمله ایجاد یک آزمایشگاه مرجع برای ارائه گواهینامه سلامت محصول به مشتریان و تهیه و ارائه یک پکیج اطلاعاتی حاصل از نظرات کاربران به تولیدکنندگان برای مدیریت خط تولید خود اذعان کرد: یکی از مشکلات مهم کارخانه ها مالکیت معنوی طرح های آنها است که سامانه بازار انلاین کاشی و سرامیک می تواند با ثبت طرح ها در سامانه، مالکیت آنها را حفاظت کند.

,

وی با اشاره به مزیتهای این سامانه آنلاین خاطرنشان: یکی از مهمترین مزیت های این سامانه این است که می‌تواند نظرات مشتریان خود را جمع نموده و معیار مناسبی برای تولید محصولات مورد استفاده مصرف کنندگان باشد.

,

***نگرانی از کپی ایده فروش انلاین کاشی و سرامیک

, ***نگرانی از کپی ایده فروش انلاین کاشی و سرامیک, ***نگرانی از کپی ایده فروش انلاین کاشی و سرامیک,

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بازار انلاین کاشی و سرامیک تنوع محصولات و خدمات در سایت و امکان اعتراض به قیمت ها را از ویژگی های منحصر به فرد آن دانست و گفت: خدمات سایت ما کاملا رایگان بوده و فقط زمانی که یک معامله در سایت انجام می گیرد هزینه پرداخت می شود.

,

وی با بیان اینکه همه نگرانی ما این است که در تهران کسی ایده ما را کپی کند تاکید کرد: از مجموعه هایی چون پارک علم و فناوری یزد می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای مطرح کردن این سامانه انجام دهد تا همه بدانند که این ایده برای استان یزد و شرکت سرام پخش است.

,

انتهای پیام/س*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه