اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبر داد:

ثبت بیش از 7 هزار پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در کرمانشاه/ 97 درصد پرونده ها مختومه شده اند

ثبت بیش از 7 هزار پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در کرمانشاه/ 97 درصد پرونده ها مختومه شده اند
قهرمان شاهی, مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: ابتدای سال تاکنون 7 هزار و چهارصد و چهل و شش پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در سطح استان تشکیل شده که ۹۷ درصد آنها مختومه شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون هفت هزار و ۴۴۶ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در سطح استان تشکیل شده که ۹۷ درصد آنها مختومه شده‌اند.

وی افزود: میزان جریمه در بخش کالا و خدمات بیش از ۶۶۵ میلیارد شصت و هشت میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از تشکیل ۱۷۶۱ پرنده قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: همه این پرونده‌ها مختومه شدند.

شاهی تصریح کرد: جریمه پرونده‌های تشکیل شده در بخش قاچاق کالا و ارز بیش از 419 میلیارد و چهارصدو پنجاه و هفت میلیون ریال است و این جریمه شامل ضبط همه کالاهای قاچاق نمی شود.

شاهی بیان کرد: همچنین در بخش بهداشت و درمان ۷۸۶ پرونده تخلف تشکیل شده که همگی مختومه شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه جریمه پرونده های بخش بهداشت، دارو و درمان را 1 میلیارد و هفتصد و هشتاد و چهار میلیون ریال اعلام کرد.

شاهی عنوان کرد: در این راستا طرح های محرم، ضیافت، بازرسی از مدارس، طرح ویژه کرونا، بازرسی از مراکز فروش لوازم خانگی و نانوایی ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر دو بار در هفته به همراه بازرسان مرکز بهداشت، غله و خدمات بازرگانی و فرمانداری از نانوایی‌ها بازرسی می شود.

شاهی گفت: در بازرسی از نانوایی ها بر  رعایت بهداشت، کم فروشی و گرانفروشی و ساعات کار نانوایی ها نظارت به عمل می آید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با وجود افزایش قیمت نان ازسوی برخی نانوایی ها همچنان کم‌فروشی دیده می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا بر داروخانه ها از نظر توزیع ماسک و لوازم ضد عفونی نظارت به عمل می آید.

شاهی خاطرنشان کرد: عمده پرونده‌های قاچاق شامل قاچاق لوازم خانگی و نیز پرونده قاچاق برنج بوده که فرد خاطی به دلیل گرانفروشی ۵ میلیارد ریال جریمه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه