اخبار داغ

سهم رشیدپور از «عطسه» چقدر است؟/ تولد یک برنامه عصرگاهی

سهم رشیدپور از «عطسه» چقدر است؟/ تولد یک برنامه عصرگاهی
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عطسه» از ویژگی‌های این برنامه جدید عصرگاهی که قرار است توسط تیم برنامه «حالا خورشید» روانه آنتن شبکه سه شود، توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرامه اعتمادی تهیه‌کننده برنامه «عطسه» درباره این برنامه که به تازگی با تیم برنامه‌ساز رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه می‌رود، بیان کرد: رویکرد برنامه جوان‌گرایانه است اما طیف مخاطبی که در نظر گرفته‌ایم از نوجوان تا میانسال را در برمی‌گیرد و در گزارش‌ها و آیتم‌ها با فضایی پویا و امیدبخش حرکت می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره موضوع و محور محتوایی این برنامه عنوان کرد: اجتماع، خانواده، روابط انسانی از جمله مسائلی است که در آیتم‌ها و پلاتوها در نظر می‌گیریم با این حال برنامه قرار است در عین وجود مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نیمه پر لیوان را هم ببیند. قرار است دور هم باشیم و از دغدغه‌های اجتماعی بگوییم.

,

, ,

اعتمادی درباره حضور مهمانان در برنامه و دیگر جزئیات آن نیز گفت: مهمانان ما ممکن است سلبریتی نباشند اما صاحب نام هستند. برنامه دغدغه‌مند و کاملاً اجتماعی است اما فضای شاد دارد و رگه‌هایی از طنز هم در برخی پلاتوها می‌بینیم.

,

وی درباره نقش رضا رشیدپور در این برنامه که تیم مجریان و سازندگان برنامه‌های قبلی‌اش در آن نقش دارند، توضیح داد: این برنامه را در واقع گروه آقای رشیدپور پیش می‌برند و او خودش به‌عنوان مشاور پروژه در کنار تیم حضور دارد و فعلاً برنامه‌ای برای حضورش در مقابل دوربین به‌عنوان مجری نداریم.

,

اعتمادی درباره اینکه چه چالش‌هایی برای اولین تجربه تهیه‌کنندگی‌اش در این برنامه داشته است، عنوان کرد: این برنامه اولین تجربه تهیه‌کنندگی من است با این حال من ۱۴ سال است با رضا رشیدپور کار می‌کنم و در تولید برنامه‌هایش حضور داشته‌ام؛ وقفه‌هایی هم در این سال‌ها افتاده است اما دوباره این همکاری شکل گرفته است و تا «حالا خورشید» و ویژه برنامه‌های شب یلدا و… ادامه پیدا کرده است. از طرف دیگر ۱۶ سال در سینما و تئاتر کار کرده و در این سال‌ها تجربه کسب کرده‌ام و یاد گرفته‌ام. به همین دلایل این چالش برایم سخت و شیرین است.

,

وی در پایان درباره زمان‌بندی پخش برنامه هم توضیح داد: برنامه زنده است و دو روز در هفته به بانوان اختصاص دارد و هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

,

این برنامه از دهم آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه