اخبار داغ

تحلیل‌های مطرح‌شده در این خصوص، نادرست و بر اساس اطلاعات اشتباه است؛

داورزنی: ریاست منطقه مرکزی آسیا، برای والیبال ایران آورده‌ای نداشت/ دنبال جایگاهی بودیم که منافع کشورمان را بیش‌تر حفظ کنیم

داورزنی: ریاست منطقه مرکزی آسیا، برای والیبال ایران آورده‌ای نداشت/ دنبال جایگاهی بودیم که منافع کشورمان را بیش‌تر حفظ کنیم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: ریاست ایران در منطقه مرکزی آسیا، هیچ آورده ای برای والیبال کشورمان نداشت و ما با برنامه یک کرسی را از دست دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا داورزنی در مورد حواشی اخیر فدراسیون والیبال و اینکه چرا وی یک کرسی بین المللی را به راحتی از دست داده است، اظهار داشت: اتفاقی که رخ داد این بود که در انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا کشورهای ایران، امارات و کویت کاندید ریاست بودند که مدتی بعد مشخص شد که خانم ریتا از اندونزی هم ثبت نام کرده است. وی سابقه زیادی در آسیا و جهان دارد، اما بیش از 70 سال سن دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: وقتی بن ناصر به دلیل شرایط سنی اش از در انتخابات ثبت نام نکرد، ریتا با توجه به اینکه شرایط سنی نزدیک به وی داشت اقدام کرد. وی بر اساس مقررات چند سال فرصت دارد تا رئیس بماند. وقتی وی ثبت نام کرد، کشورهای دیگر از جمله ایران، امارات و کویت ترجیح دادند تا میدان را برای ریتا باز بگذارند. به همین دلیل از کاندیداتوری ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا انصراف دادم.

,

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: من نه برای ریاست آسیا مرکزی کاندید بودم و نه برای پست دیگری؛ بلکه هدف ما این بود که عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا باشیم و بتوانیم اقدامات خوبی برای ایران رقم بزنیم. تمام اتفاقاتی که رخ داد هماهنگ شده بود. برخی ها مدعی شدند که ایران جایگاه خود را از دست داد که این موضوع صحت ندارد. آسیای مرکزی برای ایران آورده ای ندارد و ما این شرایط را فراهم کردیم که مالدیو به عنوان رئیس انتخاب شود.

,

داورزنی گفت: آسیای مرکزی برای ایران آورده ای ندارد که بخواهیم از امکانات، تجهیزات و ... آن استفاده کنیم. ایران یک کشور قدرتمند در آسیا به شمار می رود و ما دنبال این بودیم که در جایگاهی قرار بگیریم که منافع کشورمان را بیشتر حفظ کنیم. عنوان ریاست آسیای مرکزی برای ما ارزشی نداشت، برای ما مهم است در هیأت رئیسه آسیا و جهان قرار بگیریم.

,

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه دنبال این هستیم که نماینده های ایران در کمیته های مختلف انتخاب شوند تا از منافع ملی دفاع کنیم. می خواهیم در هیأت رئیسه آسیا و جهان جایگاه بهتری داشته باشیم، چون والیبال ایران جز بهترین های جهان است و باید جایگاه بهتری داشته باشد. برخی تحلیل ها درست نیست و همه باید بدانند که ما بر اساس برنامه، ریاست آسیای مرکزی را از دست دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه