اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای کردستان مطرح کرد؛

فعالیت ۲۵۰ کانال ماهواره ای و مجازی علیه ارزش های انقلاب

فعالیت ۲۵۰ کانال ماهواره ای و مجازی علیه ارزش های انقلاب
جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیما استان کردستان از فعالیت ۲۵۰ کانال ماهواره ای و مجازی علیه ارزش های انقلاب اسلامی و مبانی هویتی در این خطه از میهن اسلامی خبر داد و خواستار برنامه ریزی دستگاه های متولی امر در خصوص کاهش تهدیدات و آسیب ها در فضای مجازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: با توجه به کارکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شرایط فعلی که انسان ها کنشمند و دارای تعقل و تفکر اجتماعی هستند و شاهد یک فضای دو جهانی هستیم باید فضای مجازی را به عنوان یکی از جهان هایی است که در آن سیر می کنند مدنظر قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: با توجه به فرصت های مختلفی که فضای مجازی دارد متاسفانه تهدیدهایی هم دارد که تغییر سبک زندگی و گرایش جامعه به سوی مصرف گرایی، تخریب چهره ها و اشخاص، مسائل و مخاطرات امنیتی، به خطر افتادن حریم خصوصی افراد و جا به جایی واقعیت ها از جمله این تهدیدات است.

,

عبدالملکی اظهار کرد: بر اساس آموزه های دینی باید زندگیمان را بر اساس واقعیت ها شکل دهیم و بازار شایعات را داغ نکنیم و از نعمت های الهی برای تعالی جامعه بهره بگیریم.

,

وی افزود: باید از مبحث سواد رسانه ای از تولیدکنندگان تا دریافت کنندگان پیام مورد استفاده قرار گیرد و این مهم در استان کردستان باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

,

عبدالملکی اعلام کرد: در کردستان بیش از ۲۵۰ کانال ماهواره ای و مجازی مشغول فعالیت هستند و میانگین استفاده جوانان کردستانی از فضای مجازی چهار ساعت در روز است.

,

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی مدیران را از رسالتشان دور می کند و این هدف اصلی دشمنان است.

,

فریضه الهی زیربنای تمام حرکات اجتماعی است

, فریضه الهی زیربنای تمام حرکات اجتماعی است,

شکری مسئول امور دانشگاه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: این فریضه الهی زیربنای تمام حرکات اجتماعی است.

,

وی افزود: در طول تاریخ اسلام وقایعی که صورت گرفته ناشی از این فریضه بوده که واقعه عاشورا در چندین قرن پیش و انقلاب اسلامی ایران در قرن اخیر از جمله این وقایع هستند.

,

شکری اظهار کرد: نقش دانشگاه ها در جاری کردن این فریضه الهی ویژه است و امروز در کردستان بیش از ۴۰ هزار نفر دانشجو، هزار عضو علمی و هزار استاد حق التدریس داریم که ظرفیت بزرگی را برای ما به وجود آورده است.

,

وی از تحریف واقعیت ها به عنوان آسیبی بزرگ در مسیر هویت بخشی به جوانان نام برد که از طریق فضای مجازی به جامعه تحمیل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه