اخبار داغ

با اعلام حمایت از ارمنستان؛

بایکوت ترامپ، دُم خروس قوم‌گرایان را بیرون زد

بایکوت ترامپ، دُم خروس قوم‌گرایان را بیرون زد
حمایت ترامپ از ارمنستان با بایکوت رسانه‌های قوم گرا که لحظه به لحظه درگیری‌ها را گزارش می دادند، مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در حالی پس از 20 روز نسبت به جنگ قره‌باغ واکنش نشان داد که صراحتاً از اعلام حمایت ایالات‌متحده از ارمنستان خبر داد. اما چیزی که در این میان قابل توجه است، عملکرد رسانه‌های قوم‌گرای پان ترک است که علی‌رغم اینکه از آغاز جنگ قره‌باغ گزارش لحظه به لحظه ارائه می‌دهند و حتی با تهمت و دروغ ایران را متهم به جانبداری از ارمنستان می‌کنند، در برابر موضع‌گیری صریح رئیس‌جمهور آمریکا سکوت کرده و این خبر را بایکوت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در حالی است که آن‌ها با وجود اظهارات آشکار مقامات ایران در حمایت از جمهوری آذربایجان و ضرورت پایان اشغالگری ارامنه، به جمهوری اسلامی حمله می‌کنند. ارگان‌های خبری گروهک‌های گاماج، دیرنیش، گاموح و ... وابستگی خود به سرویس جاسوسی آمریکا را تا حدی عیان کرده‌اند که حتی خبر انتقاد رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه از آمریکا را هم بایکوت کردند.

,

این در حالی است که این گروهک‌ها ترکیه و اردوغان را به عنوان قبله آمال مردمان تُرک معرفی می‌کنند و بی‌ربط‌ترین سخنان اردوغان در موضوعات مختلف را پوشش می‌دهند اما موضع صریح اردوغان علیه ترامپ به خاطر حمایت از ارمنستان را به صورت هماهنگ بایکوت کرده‌اند.

,

درواقع گروهک‌های قوم‌گرا نشان دادند که تا چه حد به سرویس جاسوسی آمریکا وابسته هستند که حتی حاضرند قبله آمال خودشان را هم به آن بفروشند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه