اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان عنوان کرد؛

وحدت مهمترین معروف در جامعه/ کسانی که بحث بومی و غیر بومی را مطرح می کنند در مسیر اهداف دشمن هستند

وحدت مهمترین معروف در جامعه/ کسانی که بحث بومی و غیر بومی را مطرح می کنند در مسیر اهداف دشمن هستند
محمود الله مرادی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: وحدت مهمترین معروف در جامعه است و کسانی که بحث بومی و غیر بومی را مطرح می کنند در مسیر اهداف شوم دشمنان گام برمی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، محمود الله مرادی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مردمی تقدیر کرد و گفت: اولین جلسه ای است که در محضر حجت الاسلام پورذهبی نماینده محترم ولی فقیه در استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: استان کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش بوده و قدم به قدم آن آغشته به خون شهدای انصار و مهاجری است که معنای واقعی وحدت و برادری را به اثبات رساندند.

,

الله مرادی خاطرنشان کرد: کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است و باید به آن افتخار کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه از بعضی خودی های بی توجه به وحدت و انسجام جامعه، بحث بومی و غیر بومی را مطرح می کنند لذا به آن ها باید گفت که هر کسی در این مسیر تلاش کند در مسیر اهداف دشمنان گام برداشته است.

,

الله مرادی افزود: کسانی که این حرف های تفرقه انگیز را مطرح می کنند غافل از ایثارگری های شهدای مهاجر هستند چرا که بیش از ۲۳ هزار شهید گلگون کفن از نقاط مختلف ایران به کردستان آمدند تا امنیت مردم این منطقه تامین شود.

,

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان تاکید کرد: این صداهای تفرقه انگیز صداهای جوانان این مرز و بوم نیست.

,

الله مرادی افزود: باید از وحدت به عنوان مهمترین معروف جامعه پاسداری شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر نکات مختلفی به نماینده معزز ولی فقیه ارائه شده است و خوشبختانه مدیران استان در این خصوص همواره همراهی کرده اند و جناح و حزب در این خصوص مطرح نیست.

,

وی اظهار داشت: کردستان با دیگر شهرها و نقاط مختلف متفاوت است و کسی دولت را خارج از حاکمیت نمی بیند و تضعیف دولت موجب تضعیف حاکمیت در منطقه می شود.

,

الله مرادی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت حقوق مردم توسط مسئولین از جمله معروفات است و تهدیدات و آسیب های فرهنگی که جوانان را مورد هجمه قرار داده است از جمله منکراتی است که همه ما برای رفع آن باید تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه