اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مسئله وحدت و تقریب مذاهب در کردستان یک معروف بزرگ است

مسئله وحدت و تقریب مذاهب در کردستان یک معروف بزرگ است
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان از وحدت و تقریب بین مذاهب به عنوان یک معروف بزرگ در استان نام برد و خواستار توجه اقشار مختلف به این مهم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیاز به گفتمان سازی دارد و ما می توانیم پس از پایان شیوع کرونا با بیش از ۷۰ هزار سخنرانی در خطبه های نماز جمعه این مهم را تبدیل به گفتمان کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: کسی دولت را از حاکمیت جدا نمی داند لذا باید با پرهیز از تنگ نظری مواظب باشیم در بحث امر به معروف و نهی از منکر اسرار شخصی افراد برملا نشود البته نمی توان جلوی انتقاداتی که بجا هست را گرفت.

,

حجت الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم در مسائل مستحبی هم ورود کنیم چرا که در یک نظام اسلامی زندگی می کنیم.

,

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید از منافع فضای مجازی بهترین بهره را بگیریم چرا که جلوی برخی از مضرات را در فضای مجازی نمی توانیم بگیریم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک معروف در ادارات و سازمان های استان مرزی کردستان که مردم از لحاظ اقتصادی با مشکل مواجه هستند باید مدنظر قرار گیرد.

,

حجت الاسلام پورذهبی اظهار داشت: سلوک افراد و رفتار اشخاص در فضای سختی که کرونا و مشکلات اقتصادی بر مردم تحمیل کرده است بسیار مهم است و انتظار داریم مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی این مهم را به کارکنانشان گوشزد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه