اخبار داغ

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان مرکزی اعلام کرد

معرفی ۶۵ طرح کشاورزی استان مرکزی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات

معرفی ۶۵ طرح کشاورزی استان مرکزی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات
مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان مرکزی از معرفی ۶۵ طرح کشاورزی استان مرکزی با اعتبار ۶۷۵میلیارد ریال جهت دریافت تسهیلات بانکی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیریان مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: 65 طرح تولیدی بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی ،دامپروری، طیور و شیلات و آبزیان با اعتبار 675میلیارد ریال جهت پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان استان مرکزی در سال جاری از محل اعتبارات رونق تولید سال جاری معرفی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

امیریان اظهار کرد: تاکنون بیش از 65 نفر از تولید کنندگان بخش کشاورزی و بهره برداران این بخش برای اخذ تسهیلات طرح های سرمایه در گردش وسرمایه گذاری در بخشهای مختلف با اعتباری بالغ بر 675میلیارد ریال از محل اعتبارات رونق تولید سال 99 به بانک کشاورزی و سایر بانکهای استان معرفی شده اند .

,

وی افزود: در بخش های باغبانی، گلخانه ای، صنایع تبدیلی، شیلات و سایر بخشها نیز تعداد 69 طرح با اعتباری بالغ بر 395میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش وسرمایه گذاری اساسی ازمحل اعتبارات بند الف تبصره 18 به متقاضیان پرداخت شده که این امر باعث تثبیت وایجاداشتغال بیشتر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه