اخبار داغ

ساعاتی پیش رخ داد؛

8 مصدوم در انفجار منزل مسکونی خیابان پورسینای مشهد

8 مصدوم در انفجار منزل مسکونی خیابان پورسینای مشهد
ساعاتی پیش ریزش کامل ساختمان مسکونی ۲ طبقه در خیابان پورسینای مشهد ۸ مصدوم برجای گذاشت که حال دو نفر از آنها وخیم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ساعاتی پیش در پی اعلام حادثه ریزش کامل ساختمان مسکونی ۲ طبقه در خیابان پورسینای مشهد آتش‌نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه همراه با تجهیزات ویژه به محل حادثه اعزام شدند و هم اکنون نیرو‌های امدادی در حال عملیات آواربرداری برای یافتن محبوس‌شدگان احتمالی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
آتشپاد دوم مهدی رضایی، سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد اعلام کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توام با آوار در یک منزل مسکونی ۲ طبقه و گرفتار شدن افراد در زیر خروارها خاک، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع گروه‌های نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های ۶، ۴۹، ۱۵، ۴۱ را به محل حادثه در خیابان پورسینا اعزام کرد.
,
 
,
وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، حجم انفجار توأم با آوار به حدی بوده که ساختمان دو طبقه به‌صورت کامل فروریخته و افراد در زیرخروارها خاک ناشی از ریزش آوار گرفتار شده‌اند.
,
 
,
رضایی ادامه داد: نجاتگران آتش‌نشانی ضمن تثبیت اطراف اقدام به عملیات برای نجات این افراد کرده که پس از تلاش نفسگیر و طاقت‌فرسا موفق شدند یک مرد و پسربچه ۷ ساله و یک خانم میانسال را از زیر آوار خارج کرده و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دهند.
,
 
,
, ,
 
,
خسارت به ۱۰ واحد مسکونی
, خسارت به ۱۰ واحد مسکونی,

آتشپاد دوم مهدی رضایی خاطرنشان کرد: در این حادثه به بیش از ۱۰ واحد مسکونی و یک دستگاه خودرو خساراتی وارد آمد و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است و نیروهای امدادی پس از ارائه توصیه‌های ایمنی به مالکان منازل اطراف به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

,

آخرین خبرها حاکی از آن است که حادثه ریزش منزل دو طبقه مسکونی در خیابان پورسینای مشهد ۸ مصدوم برجای گذاشت و حال دو نفر از آنها وخیم است. مصدومان نیز با ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی و هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه