اخبار داغ

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه پیگیری می شود/ حساب‌های به‌دور از حسابرسی در اختیار رئیس‌جمهور و دفترش

طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه پیگیری می شود/ حساب‌های به‌دور از حسابرسی در اختیار رئیس‌جمهور و دفترش
نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه حساب خاص رئیس‌جمهور، عملکرد مالی این نهاد از سال ۹۲ تاکنون و استخدام‌های انجام‌شده صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ طی هفته‌های اخیر حواشی ایجادشده در خصوص تخصیص ۱۲۰ میلیاردی سازمان برنامه‌وبودجه از یک حساب خاص به دانشکده محل کار دختر رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی و همچنین واریز 27 هزار میلیارد تومان به یک «حساب خاص» رئیس‌جمهور در سال 98 باعث شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی عملکرد مالی نهاد ریاست جمهوری جمع‌آوری امضا جهت تحقیق و تفحص از این نهاد را پیگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی؛

, نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی؛,

تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه انجام می‌گیرد/ حساب‌های به‌دور از حسابرسی در اختیار رئیس‌جمهور و دفترش

, تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه انجام می‌گیرد/ حساب‌های به‌دور از حسابرسی در اختیار رئیس‌جمهور و دفترش, تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه انجام می‌گیرد/ حساب‌های به‌دور از حسابرسی در اختیار رئیس‌جمهور و دفترش,

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب در رابطه با طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری گفت: اخباری منتشر می‌شود که حساب‌هایی در اختیار شخص رئیس‌جمهور و همچنین دفتر ایشان است که از حسابرسی‌ها به دور هستند و از طرفی مبالغ قابل‌توجهی به این حساب‌ها ورود و خروج دارد که به همین جهت طرح تحقیق و تفحصی از مجموعه تشکیلات ریاست جمهوری مطرح شد.

,

وی ادامه داد: در این تحقیق و تفحص همچنین گردش حساب‌های در اختیار شخص رئیس‌جمهور که دیوان محاسبات مجلس نیز از واریز مبلغی حدود 27 میلیارد تومان به آن خبر داده است بررسی خواهد شد.

,

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تحقیق و تفحص برای این است که منشأ این حساب‌ها مشخص شود و کم و کیف آن‌ها به دست بیاید، همچنین حساب‌هایی در اختیار دفتر رئیس‌جمهور هستند که از این حساب‌های خاص استفاده‌هایی می‌شود و باید تعیین تکلیف شوند.

,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: همچنین از طرفی در سال‌های اخیر جذب نیرو و استخدام‌هایی در حوزه نهاد ریاست جمهوری رقم خورده که شائبه‌هایی را به دنبال داشته است و موجب شد این طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در سه حوزه حساب خاص رئیس‌جمهور، عملکرد مالی این نهاد از سال 92 تاکنون و استخدام‌های انجام‌شده صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه