اخبار داغ

آغاز اردوی تیم‌های ملی قایقرانی از هفته آینده؛

سهرابیان: علی‌رغم همه شرایط، اردوی تیم‌ها را برای انتخابی المپیک برگزار می‌کنیم/ نفرات دعوت شده مشخص شدند

سهرابیان: علی‌رغم همه شرایط، اردوی تیم‌ها را برای انتخابی المپیک برگزار می‌کنیم/ نفرات دعوت شده مشخص شدند
جلسه کمیته فنی رشته‌های قایقرانی با انتخاب نفرات دعوت‌شونده به اردوی تیم ملی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسات کمیته فنی رشته‌های روئینگ، آبهای آرام و پاراکانو با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی به صورت آنلاین برگزار شد و اعضا پس از بحث و تبادل نظر، نفرات دعوت‌شونده به تیم ملی را معرفی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این جلسات به صورت جداگانه در رشته‌ها برگزار و پس از اخذ نظرات و ارنج مربیان، اعضای کمیته فنی در خصوص نفرات دعوت‌شونده تصمیم‌گیری کردند.

,

بر این اساس مقرر گردید اردوی تیم ملی در بخش روئینگ مردان، روئینگ بانوان، آبهای آرام مردان، آبهای آرام بانوان و پاراکانو برگزار شود که نفرات دعوت شده پس از صدور بخشنامه در اردو حاضر خواهند شد.

,

در بخش روئینگ مردان بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی و آریا سلیمان‌پور و در بخش روئینگ بانوان نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و نگار نگهدار نفرات منتخب کمیته فنی روئینگ هستند.

,

در پاراکانو شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی، مسعود قیصری، امین آغنده، بهنوش بهروان، رویا سلطانی و سارا عبدالملکی به اردو دعوت خواهند شد.

,

در کایاک مردان: علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، پوریا شریفی، امین بوداغی و امید احمدی و در کایاک بانوان الناز شفیعیان، مینا عبدالهی، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی، مهسا آذری انتخاب شدند.

,

در کانوی مردان محمدنبی رضایی، عرفان زنده‌پی، شاهو ناصری و عادل مجللی و درکانوی بانوان پریسا محمدزاده، زیبا سماک‌حرفه، آتنا رئوفی و هدیه خیرآبادی به اردو دعوت شدند.

,

این نفرات با صلاحدید کادر فنی و نظر کمیته فنی از شرکت‌کنندگان در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و نفراتی که با ارائه مستندات و دلایل موجه در قهرمانی کشور حاضر نبودند، انتخاب شدند.

,

با تصمیم کمیته فنی اردوهای تیم ملی از هفته آینده با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک و پارالمپیک آغاز خواهد شد.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: اردوها از هفته آینده با حداقل نفراتی که با صلاحدید مربیان و کمیته فنی شانس کسب سهمیه دارند برگزار خواهد شد.

,

علیرضا سهرابیان با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابی المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: بیش از این نمی‌توانیم زمان را از دست دهیم و باید اردوها را آغاز کنیم تا به ورزشکاران آسیبی وارد نشود. البته مهم‌ترین نکته حفظ سلامتی ورزشکاران است که با رعایت کامل شرایط بهداشتی و حضور حداقل نفرات با توجه به امکانات تجهیزاتی و خوابگاهی که داریم اردوها برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: از اعضای کمیته فنی می‌خواهم همانطور که نظر آن‌ها معیار تصمیم‌گری نهایی خواهد بود، شرایط را کاملا در نظر بگیرند و با تجربیات و نظراتی که دارند بهترین تصمیم را برای حضور نفرات در تیم ملی بگیرند.

,

سهرابیان همچنین تاکید کرد: در شرایط خاص فعلی سعی می‌کنیم، منطقی‌ترین تصمیم را بگیریم و بهترین نفرات با کمترین هزینه‌ها و در نظر گرفتن جمیع شرایط برای انتخابی المپیک آماده شوند تا نهایتا بتوانیم نام ایران عزیز را در سربلند نگه داریم.

,

در این جلسات کمیته فنی که به صورت آنلاین برگزار شد، علیرضا سهرابیان رئیس، کتایون اشرف نائب رئیس بانوان، رضا صابونچی دبیرکل و افشین فرزام و سولماز عباسی مربیان تیم ملی روئینگ، ایرج اقلیمی، مهسا مجللی و ایمان پورعزیز مربیان تیم ملی آبهای آرام، معسود مهدوی‌نیا مربی تیم ملی پاراکانو، عمران پورعسگرپرست، مهسا جاور و عاقل حبیبیان اعضای کمیته فنی روئینگ و محسن میلاد، الیاس اقلیمی و الهه خوارزمی اعضای کمیته فنی آبهای آرام حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه