اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد؛

اعمال محدودیت‌های کرونایی در مناطق قرمز مازندران

اعمال محدودیت‌های کرونایی در مناطق قرمز مازندران
عباس موسوی از اعمال محدودیت‌های کرونایی در مناطق قرمز مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عباس موسوی عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا به اعمال محدودیت‌های کرونایی در مناطق قرمز استان اشاره کرد و گفت: محدودیت اماکن شلوغ که منجر به افزایش تماس‌ها و انتقال ویروس کرونا می‌شود همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه، رشته‌های ورزشی، تالار‌های پذیرایی و مناطقی که در انتقال ویروس نقش دارند، جزو شمول این محدودیت‌ها است و در صورت عدم رعایت محدودیت‌ها مجبور شیوه‌های اجباری را درپیش بگیریم.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران نیز به فعالیت دوباره ستاد پدافند غیر عامل زیستی در روستا‌های استان اشاره کرد وگفت: این ستاد با مسئولیت دهیاران و با مشارکت بهورزان، امامان جماعت روستا‌ها پایگاه مقاومت بسیج و بخشداری‌ها برای مقابله با بیماری کرونا فعال شده است.

خسرو طالبی افزود: بازدید مستمر از خبازی‌ها، فروشگاه عرضه مواد غذایی، قهوه خانه ها، سالن‌های ورزشی، تالار‌های پذیرایی، کافه، چایخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه در دستور کار این ستاد است.

وی گفت: مراسم جشن، عروسی و ترحیم، برنامه‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی، گردهمایی یا جلسات اجتماع محور در سطح مساجد، حسینیه و آرامستان‌های روستا‌های مازندران تا اطلاع بعدی لغو است.

طالبی افزود: دهیاران موظف هستند متخلفان را به دستگاه قضایی شهرستان معرفی کنند.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه