اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان خبرداد؛

جذب اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی برای احداث باغ موزه دفاع مقدس زنجان

جذب اعتبار ۱.۵ میلیارد تومانی برای احداث باغ موزه دفاع مقدس زنجان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: تا کنون ۱.۵ میلیار تومان برای احداث باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان جذب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; قاسم محمدی امروز در جلسه تعیین تکلیف زیرساخت‌های پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان، اظهارداشت: ۱۰  سالی  از کلنگ‌زنی پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان گذشته است اما هنوز این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: به دلایل متعدد از جمله کمبود اعتبار و عدم همکاری مسئولان وقت اجرای این پروژه متوقف شده و در سه سال گذشته این پروژه فعال شده است.
,
 
,
این مسئول با اشاره جذب اعتبار  ۱.۵ میلیارد تومانی از استان، گفت: در حال حاضر این پروژه دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.
,
 
,
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای افتتاح این پروژه  همزمان با برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان تاکید کرد و گفت: در صورت همکاری فاز نخست این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
,
 
,
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: احداث باغ موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی برای معرفی و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و یادآور بزرگمردی‌های رزمندگان و ایثارگران استان محسوب می‌شود.
,
 
,
 وی با بیان اینکه احداث باغ موزه دفاع مقدس موجب معرفی گنجینه دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده می‌شود، افزود: ضروری است پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان هر چه سریع‌تر آماده سازی شود.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: تلاش داریم تا این باغ موزه همزمان با برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان افتتاح شود.
,
 
,
معاون استاندار زنجان گفت: ضروری است دستگاه‌های اداری و اجرایی استان طبق بند ۱ ماده ۱۶ نسبت به تامین انشعابات بدون هزینه یا با کمترین هزینه اقدام کنند.
,
 
,
مرادی بر ضرورت تهیه نقشه منطقه از سوی مخابرات استان تاکید کرد و گفت: آب منطقه‌ای نیز نسبت به تهیه نقشه مسیر اقدام کرده و هزینه‌ها را محاسبه کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه طی ۱۰ روز آینده نسبت به تامین منابع از مرکز از سوی دستگاه‌های اجرایی اقدام شود، بیان داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز نسبت به تامین بخشی از هزینه‌ها اقدام کند.
,
 
,
 این مسئول بر ضرورت ورود سازمان مدیریت  و برنامه‌ریزی استان برای تامین بخشی از هزینه‌های باغ موزه دفاع مقدس استان تاکید کرد و افزود: احداث این باغ موزه از اهمیت بالایی برای استان برخوردار است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه