اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

وجود جو منفی و عدم کنترل دولت دلیل وضعیت نامناسب بازار سرمایه است

وجود جو منفی و عدم کنترل دولت دلیل وضعیت نامناسب بازار سرمایه است
حسین محمودی اصل،کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در حال حاضر وجود جو منفی در بازار سرمایه و عدم کنترل بازار از نظر روانی و عملیاتی از سوی دولت و بازار گردانی موجب وضعیت نامطلوب در این بازار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمودی اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بازار و اقتصاد در کشور به خوبی مدیریت نشد و انبوهی از فشارها بر روی بخش عرضه ایجاد و وعده‌های داده شده تا حدودی زیادی محقق نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه وعده اختصاص یک درصد از صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه محقق نشد، ادامه داد: از طرفی دیگر عملکرد بد حقوقی‌ها اگر چه بخش اعظمی از خرید و فروش‌ها از سوی حقیقی‌ها انجام می‌شد، این بازار را متلاطم کرد.
,
 
,
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: زمانی که سهم شرکت حقوقی در 40 روز گذشته نصف شده و سهم خود را به صورت آبشاری می‌فروشد این موضوع پیامی به سهامدار حقیقی است تا وضعیت خود را در بازار سرمایه تغییر دهد.
,
 
,
کارشناس مسائل اقتصادی یادآور شد: برگزاری انتخابات آمریکا اگر چه اصولا نباید این موضوع تاثیرگذار باشد، موجب ایجاد جو ترس بر بازار شده و بسیاری از سهامداران با ضرر سهام خود را می‌فروشند.
,
 
,
محمودی اصل بیان داشت: نماد سیتا که سیمان تامین اجتماعی و سهم نماد امین امروز به قیمت عرضه اولیه ارائه شده و بازار سرمایه روند ریزشی و فرسایشی را دنبال می‌کند.
,
 
,
وی گفت: در مجموع اگر انتخابات آمریکا موضوع اصلی باشد و در صورتی که آمریکا با بایدن به برجام برگردد که دور از انتظار است، موجب بهبود وضعیت شرکت‌ها، صادرات، تولید، نقل‌و‌انتقال مالی و تامین منابع می‌شود که این موضوع به نفع بازار سرمایه است.
,
 
,
این استاد دانشگاه بیان داشت: در حال حاضر وجود جو منفی در بازار سرمایه و عدم کنترل بازار از نظر روانی و عملیاتی از سوی دولت و بازار گردانی موجب وضعیت نامطلوب در این بازار شده است.
,
 
,
کارشناس مسائل اقتصادی برضرورت کنترل رفتار حقوقی‌ها و اختصاص یک درصد صندوق توسعه ملی تاکید کرد و گفت: روز به روز بر بی‌اعتمادی نسبت به بازار سرمایه افزوده شده و قیمت‌ها باورکردنی نیست.
,
 
,
محمودی اصل بیان داشت: در حال حاضر حالت انتظار در بازار حکمفرما است و باید امیدوار به بهبود این وضعیت شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه