اخبار داغ

معاون بهزیستی لرستان:

ارائه فعالیت۱۴۰ مهد کودک در فضای مجازی/۱۲ مهد در لرستان تعطیل شد

ارائه فعالیت۱۴۰ مهد کودک در فضای مجازی/۱۲ مهد در لرستان تعطیل شد
کریمیان، معاون بهزیستی لرستان گفت: ۱۴۰ مهد کودک در لرستان فعالیت خود را در فضای مجازی ارائه می دهند، 111 مهد مرخصی گرفتند و 12 مهد تعطیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان کریمیان در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با شیوع کرونا مهدهای کودک هم تعطیل شد اما بعد از چند ماه با ابلاغ نامه ای مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی، مهدهای کودک بازگشایی شدند که متاسفانه استقبال زیادی از مهدها صورت نگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در حال حاضر از ۳۵۵ مهد کودک در استان لرستان ۹۲ مهد به صورت حضوری پذیرای کودکان هستند و با تعداد اندک و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند.

,

معاون بهزیستی لرستان عنوان کرد: همچنین ۱۴۰ مهد کودک نیز فعالیت خود را در فضای مجازی ارائه می دهد و کودکان ثبت نام شده در این مهدها آموزش های لازم را از این طریق فرا می گیرند.

,

وی بیان کرد: ۱۱۱ مهد کودک هم به دلیل غیر فعال بودن درخواست مرخصی دادند که این تعداد مهد به مرخصی شش ماهه و یا یک ساله رفتند و ۱۲ مهد کودک هم تعطیل شدند.

,

کریمیان تصریح کرد: مهدهای کودک یکی از مشاغلی بود که با شیوع کرونا دچار آسیب و خسارت شدند که در این راستا تسهیلات بانکی ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه