اخبار داغ

فرمانده انتظامی سرپلذهاب خبر داد:

شناسایی و دستگیری ۳نفر متهم به حفاری غیرمجاز در سرپل ذهاب

شناسایی و دستگیری ۳نفر متهم به حفاری غیرمجاز در سرپل ذهاب
منوچهر رضایی, فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از شناسایی و دستگیری ۳نفر متهم به حفاری غیرمجاز باتلاش مامورین انتظامی در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز  اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افراد معلوم الحال قصد تخریب و حفاری در منطقه قلعه گبری شهرستان سرپل ذهاب را دارند ، لیکن نظر به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار اطلاعاتی ، انتظامی قرار گرفت.

 وی گفت: عوامل کلانتری با هماهنگی دادستان محترم پس از اجرای کمین و مراقبت اطلاعاتی از محل، در یک اقدام  غافلگیرانه تعداد ۳ نفر متهم در حین حفاری به همراه تجهیزات کنده‌کاری دستگیر دو دستگاه خودرو پراید و یک بیل مکانیکی نیز از ید  آنان کشف و ضبط گردید.

 رئیس پلیس شهرستان تصریح کرد: پرونده قضایی جهت متهمین تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و برخورد قانونی لازم به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد.

 رئیس پلیس شهرستان در پایان بیان داشت: دادستانی و نیروی انتظامی در برخورد با سارقین میراث فرهنگی هیچ گونه اغماضی نداشته و اگر کسی بخواهد به میراث این آب و خاک تعرض داشته باشد قطع به یقین برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه