اخبار داغ

فرمانده سپاه سرپل ذهاب خبرداد؛

اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بصورت مجازی

اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بصورت مجازی
نوروز اکبری, فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب از اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بصورت مجازی در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نوروز اکبری درگفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهارداشت: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی هرسال با استقبال خوب جوانان و دانش آموزان بسیجی و با شکوه خاصی برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم این برنامه ها بصورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو در شهرستان انجام شده است.

فرمانده سپاه شهرستان تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و اجرای مسابقات فرهنگی از طریق فضای مجازی یکی از برنامه هایی است که برای هفته بسیج دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، هرساله با تجمع هزاران نفر از مردم شهرستان برگزار می شود و امسال بخاطر رعایت کردن پروتکلهای بهداشتی با سردادن شعار حماسی الله اکبر و شعارهای ضداستکباری مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خودرا از استکبار جهانی به نمایش خواهیم گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه