اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان اظهار کرد؛

توانمندسازی فرصت های شغلی خانواده های تحت حمایت اصلی ترین برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره)

توانمندسازی فرصت های شغلی خانواده های تحت حمایت اصلی ترین برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره)
الهیاری گفت: یکی از برنامه های اصلی و محوری کمیته امدادایجاد توانمندی و ایجاد فرصت های شغلی متناسب جهت خانواده های تحت حمایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی الهیاری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی و محوری کمیته امدادایجاد توانمندی و  فرصت های شغلی متناسب جهت خانواده های تحت حمایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان افزود: بر اساس توافقی که بین کمیته امداد امام خمینی و شرکت تراکتور سازی ایران منعقد شد تعداد ۲۱ دستگاه تراکتور که از محل تسهیلات کمیته امداد خریداری شد  به جوانان خوب استان هرمزگان واگذار میکنیم.
الهیاری ادامه داد: ارزش این دستگاه ها قزیب به ۲میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هست که بطور مستقیم بین ۴۲ نفر ایجاد شغل می شود.
وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که با ایجاد درآمدهای پایدار در بخش توانمندی خانواده های آسیب پذیر گام موثری برداریم و از طریق این گونه اشتغال ها کمکی به بخش کشاورزی استان هم داشته باشیم.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان تصریح کرد: امسال در جهت تقویت اشتغال خانواده ها ۲۰۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال را پیش بینی کرده ایم که تاکنون۹۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به گروه هدف پرداخت شده است.
الهیاری عنوان کرد: تسهیلات پرداخت شده به صورت قرض الحسنه  و باز پرداخت هفت ساله که در این مدت  افراد مهلت پرداخت اقساط را دارند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان  خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی، همراهی و همیاری که در سطح استان ایجاد شده همه دستگاه های اجرایی استان کمک دهند تا گروه هدف کمیته امداد و اقشار آسیپ پذیری که نیازمند محبت و مهربانی و امدادرسانی بیشتری هستند همه به اتفاق همدیگر بتوانیم خدمت ماندگار و اثر بخشی را تقدیم خانواده های عزیز داشته باشیم.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه