اخبار داغ

دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

پلمپ ۱۱ قلیانسرا و جمع آوری بیش از 200 حقه قلیان در اسلام آبادغرب

پلمپ ۱۱ قلیانسرا و جمع آوری بیش از 200 حقه قلیان در اسلام آبادغرب
سید سجاد ملایری, دادستان اسلام آبادغرب گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، ۱۱ قلیانسرا در اسلام آبادغرب پلمب و بیش از 200 حقه قلیان از این اماکن جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سجاد ملایری  در گفتگو با  اسلام آباد خبر، ازپلمپ ۱۱ قلیانسرا  در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در اسلام آبادغرب خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب افزود: در راستای اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان با دستور دادستانی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان با همکاری یگان امداد ، کلانتری ها و بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان اسلام آبادغرب، بیش از200 حقه قلیان از 11 قلیان سرا کشف و ضبط گردید.

وی گفت: جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دستور امحای این قلیان ها در محل صادر شد و هشدار داد: اماکنی که مجددا" به باز نمودن قلیانسرا ها اقدام نمایند نسبت به تشکیل پرونده قضایی درباب تهدید علیه بهداشت عمومی با قاطعیت با ایشان برخورد خواهد شد و در صورت داشتن جواز، مجوز آنها نیز ابطال خواهد شد.

ملایری از عموم مردم درخواست نمود: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا با ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان همکاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب از تلاش فرمانده انتظامی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان و بهداشت محیط شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خب,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه