اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

نور اسلام با شیطنت‌های امثال مکرون خاموش نمی‌شود

نور اسلام با شیطنت‌های امثال مکرون خاموش نمی‌شود
کاظمی، رئیس مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به اینکه فرانسه ناقض اصل آزادی بیان است، گفت: نور اسلام با شیطنت‌های امثال مکرون خاموش نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن محکومیت حرکت ضد اسلامی رئیس‌جمهور فرانسه در هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: این اقدام مکرون مصداق بارز اسلام‌ستیزی است که برای خوش‌رقصی به آمریکا و باهدف قرار دادن اعتقاد بخش اعظمی از مردم دنیا، شروع به موج‌سواری رسانه‌ای می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه فرانسه ناقض اصل آزادی بیان است، افزود: رئیس‌جمهور فرانسه بدون اشاره به هولوکاست که این موضوع درواقع نیازمند تشریح آن برای مردم دنیا بوده تا بدانند چه فجایعی رخ‌داده است، سکوت کرده و در مقابل به خورشید اسلام و پیامبر اعظم (ص) توهین می‌کند.

,

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس با اشاره به اینکه نور اسلام با شیطنت‌های امثال مکرون خاموش شدنی نیست، عنوان کرد: این توهین‌ها و اقدامات هتاکانه فقط مسلمانان دنیا را متحدتر می‌کند، رئیس‌جمهور سیاسی یک کشور باید به اعتقادات مردم احترام بگذارد و این اقدام مکرون نشانه اوج خباثت وی را می‌رساند.

,

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور فرانسه بایستی در مورد هلوکاست شفاف‌سازی کند، تصریح کرد: به بهانه آزادی بیان نباید اعتقادات مردم را در بازی‌های سیاسی کثیف خود به ابزاری تبدیل کنند که هر موقع بخواهند با هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) و سایر معصومین(ع) باعث خشنودی عده قلیلی از اطرافیان خود شوند و مسلمانان را در دنیا ناراحت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه