اخبار داغ

شب سیاه یزد رقم خورد!

مرگ 16 یزدی در 24 ساعت گذشته به دلیل کرونا

مرگ 16 یزدی در 24 ساعت گذشته به دلیل کرونا
دهقانی گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 16 مورد مرگ مشکوک به کرونا در استان یزد ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدرضا دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص اخرین وضعیت شیوع کرونا در استان یزد اظهار کرد: بنا بر آمار روز گذشته 786 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش های مختلف بیمارستان های استان یزد  بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دهقانی افزود: 151 یک نفر با حال وخیم در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و متاسفانه در 24 ساعت گذشته  16 مورد مرگ مشکوک به کرونا در استان یزد ثبت شد.

,

وی این امار را برای استان یزد بسیار بالا عنوان کرد و ادامه داد: هر چه میزان بستری های ما بالاتر رود با یک فاصله دوهفته ای تعداد مرگ ناشی از این ویروس بالا می رود.

,

دهقانی با بیان اینکه این روزها ایامی سختی برای همه مردم به ویژه کادر درمان است ابراز کرد: برای برون رفت از این حالت چاره ای جز همکاری و همراهی مردم نیست و خواهش می کنیم کمتر از منازل خود خارج شوند و از دورهمی ها و دید و بازدید برهیز کنند.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم یزشکی یزد با بیان اینکه هرگونه تجمعی ازدیاد بیماری را تشدید می کند گفت: اگر بیمار کرونایی در منزل دارند سامانه های متعددی برای جلوگیری از سردرگمی، پاسخگویی و مشاوره به مردم راه اندازی شده است.

,

دهقانی با بیان اینکه سامانه 111 از هشت صبح تا ده شب اماده پاسخگویی به مردم یزد است تاکید کرد: سامانه 4030 هم امادگی پاسخگویی را دارد و همشهریان می توانند برای شکایات و اطلاع دهی از عدم ر عایت پروتکل ها در اصناف با سامانه 190تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه