اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

پیش‌بینی برگزاری بیش از 25 عنوان برنامه طی هفته وحدت/ آغاز عملیات "حاج قاسم" از 13 آبان

پیش‌بینی برگزاری بیش از 25 عنوان برنامه طی هفته وحدت/ آغاز عملیات "حاج قاسم" از 13 آبان
رضایی گفت: برای هفته وحدت امسال بیش از 25 عنوان برنامه ویژه در نظر گرفته شده که مراسمات حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص برنامه‌های هفته وحدت اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط برای برگزاری برنامه‌های هفته وحدت بسیار خاص و با اعمال محدودیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: هفته وحدت یکی از مناسبت‌های بسیار مهمی است که به این مناسبت تمام مسلمانان و فرقه‌ها در برنامه‌های مختلف دور هم جمع می‌شدند امسال با توجه به بحث بیماری کرونا باید رویکرد برگزاری برنامه‌ها با سال‌های گذشته متفاوت باشد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: امسال تعدادی برنامه در راستای برنامه‌های هفته وحدت تدوین شده که ان‌شاءالله اجرایی خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام رضایی عنوان کرد: برنامه‌های هفته دولت شامل دیدار با علمای دینی و چهره‌های سرشناس فرقین تشیع و اهل سنت طبق روال سال‌های گذشته، برگزاری برنامه هایی ویژه خواهران شیعه و اهل سنت حوزوی با حداقل ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دیدار از خانواده‌های شهدای اهل سنت، برگزاری مراسم قرآنی مشترک در مناطق تلفیقی با حداقل جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راه‌اندازی کاروان شادی در شهرستان‌های تلفیقی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای بارگذاری پیام‌های وحدت آفرین، مصاحبه با علمای تقریبی فریقین، برگزاری مسابقات در فضای مجازی و .... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده طی هفته وحدت است.

,

وی تصریح کرد: امسال شرایط جهان اسلام شرایط خاص و ویژه‌ای است و از هر زمانی بیشتر نیاز به وحدت دارند چراکه این روزها شاهد توهین و جسارت به پیامبر مکرم اسلام (ص) در فرانسه هستیم و از طرف دیگر متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی به دامان رژیم صهیونیستی پناه بردند که می‌طلبد مسلمانان دلسوز و آنهایی که قلبشان برای اسلام می‌تپد برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر بگیرند.

,

ادامه نهضت کمک مومنانه در هفته وحدت

, ادامه نهضت کمک مومنانه در هفته وحدت, ادامه نهضت کمک مومنانه در هفته وحدت,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در هفته وحدت، نهضت کمک‌های مومنانه با همکاری موسسات و برخی از نهادها برای کمک به خانواده‌های نیازمند تشیع و اهل سنت ادامه خواهد داشت.

,

حجت‌الاسلام رضایی از تهیه محتوای تبلیغی برای مبلغان خبر داد و افزود: مسابقه مفاهیم قرآنی با موضوع وحدت و استکبارستیزی در استان برگزار خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: یک ویژه برنامه همزمان با 17 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) که همزمان با 13 آبان روز دانش‌آموز است در محل شهدای باقریه در نظر گرفته شده که سخنران این مراسم آقای زمانی از اساتید حوزه علمیه قم خواهد بود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین شب 17 ربیع الاول نیز مراسمی در محل مسجد امام حسین (ع) با حضور همین سخنران برگزار خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: روز 16ربیع الاول؛ دوشنبه هفته آینده برنامه‌ای در شهر اسدیه در فضای باز باحضور جمعی از علمای تشیع و تسنن برگزار خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: برای هفته وحدت امسال بیش از 25 عنوان برنامه ویژه در نظر گرفته شده که مراسمات حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: دفتر امور بانوان استانداری نیز برنامه‌ای را برای هفته وحدت ویژه خواهران در نظر گرفته که برگزار خواهد شد.

,

آغاز عملیات حاج قاسم از 13 آبان

, آغاز عملیات حاج قاسم از 13 آبان, آغاز عملیات حاج قاسم از 13 آبان,

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: از 13 آبان تا 13 دی ماه یک برنامه مهم تحت عنوان "عملیات حاج قاسم" در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود؛ در این عملیات که از هفته وحدت آغاز می‌شود به مناسبت‌های مختلف در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مباحثی در رابطه با اندیشه‌های حاج قاسم و برنامه‌های مهمی ذیل این سه محور مهم، برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه