اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان خبر داد؛

از راه اندازی راهیان نور مجازی تا پویش «مرگ بر آمریکا» در هفته بسیج دانش آموزی/ ۷۰ درصد دانش آموزان جذب بسیج شده اند

از راه اندازی راهیان نور مجازی تا پویش «مرگ بر آمریکا» در هفته بسیج دانش آموزی/ ۷۰ درصد دانش آموزان جذب بسیج شده اند
مجید سعادت با بیان اینکه در هفته بسیج دانش آموزی پویش «مرگ بر آمریکا» توسط بسیجیان دانش آموز استان در فضای مجازی انجام می شود، گفت: راه اندازی راهیان نور مجازی را از مهمترین اقدامات سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در این هفته خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سعادت در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی گفت: برنامه های این هفته را بر اساس برنامه های کل کشور به سراسر استان ابلاغ کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان با بیان اینکه در این هفته پویش «مرگ بر آمریکا» که توسط بسیجیان دانش آموز استان انجام می شود در فضای مجازی خواهیم داشت، عنوان کرد: به منظور «خروج آمریکایی ها از منطقه» طومار الکترونیکی از طریق فضای مجازی تهیه شده است که دانش آموزان می توانند به آدرس کانالی که معرفی کرده ایم مراجعه و این طومار را امضا کنند.

,

وی با اشاره به اینکه طومار یاد شده به نهادها و سازمان های بین المللی ارسال می شود، ابراز کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی مجوز دهد در سیزدهم آبان ماه حضور گسترده دانش آموزان را در محل هایی که مشخص شده است خواهیم داشت و چنانچه مجوز داده نشود هر دانش آموز در بین اعضای خانواده و محل زندگی خود می تواند پویش«مرگ بر آمریکا» و استکبار ستیزی را انجام دهد.

,

سعادت با اشاره به قرائت بیانیه توسط اعضای شورای مجمع فاطمی و علوی در این هفته بیان کرد: گل افشانی و حضور در گلزار شهداء، بازدید و حضور در منزل خانواده شهداء از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.

,

این مقام مسئول راه اندازی راهیان نور مجازی را از مهمترین اقدامات سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در این هفته دانست و تصریح کرد: کانالی راه اندازی شده است که  یادمان هایی از دوران دفاع مقدس و عملیات های متعدد را برای دانش آموزان قرار می دهیم.

,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: از مجموع 350 هزار دانش آموزی که می توانند جامعه هدف ما باشند، تا به امروز 70 درصد دانش آموزان را جذب بسیج دانش آموزی کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه