اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری یوالله ۱۳ آبان در بوشهر با رعایت دستوالعمل ستاد ملی کرونا+ پوستر

برگزاری یوالله ۱۳ آبان در بوشهر با رعایت دستوالعمل ستاد ملی کرونا+ پوستر
جمالی گفت: مراسم سراسری تجمع یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در رأس آن آمریکای جهان‌خوار و بزرگداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، در سـراســر استان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حجت الاسلام یوسف جمالی با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت و مبارزه به استکبار جهانی، اظهار کرد: وحدت در جامعه اسلامی باید محور همه برنامه‌ها قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم سراسری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در رأس آن آمریکای جهان‌خوار و بزرگداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط  و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، در سـراســر استان برگزار می شود.

,

وی افزود: این مراسم  روز ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس، میدان شهید رئیسعلی دلواری شهر بوشهر با سخنرانی ابرهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و با حضور همه اقشار و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

,

, ,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین در محکومیت عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس و خیانت به آرمان قدس شریف، رنجیره انسانی در روز ۱۳ آبان ماه ساعت ۹ صبح همزمان با مراسم ۱۳ آبان کنار ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

,

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اجرای بیش از ۵۰ برنامه شاخص از ۷ تا ۱۳ آبان ماه در استان بوشهر گفت: زنگ استکبارستیزی، غبارروبی گلزار شهدا، نورافشانی و کاروان های سرود خیابانی، نشست اساتید و فرهیختگان اهل سنت مسابقه طراحی پوستر و نقاشی، کارگاه ها و ورکشاپ های مجازی از دیگر برنامه های این ایام است.

,

وی با بیان اینکه تاریخ استان بوشهر سراسر شجاعت و ولایتمداری و استکبارستیزی است، گفت: جلسه وبینار با موضوع استکبارستیزی ۱۲ آبان ماه ساعت ۲۱ در موزه فعلی شهید رئیسعلی دلواری برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه