اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه:

مکرون یکی از منفورترین سیاستمداران در بین ملت های مسلمان شده است

مکرون یکی از منفورترین سیاستمداران در بین ملت های مسلمان شده است
مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه گفت: مکرون با حمایت از اهانت کنندگان به پیامبر (ص) در حال حاضر یکی از منفورترین سیاستمداران دنیا در بین ملت های مسلمان تبدیل شده است و حتی تحریم اجناس فرانسوی در کشورهای اسلامی به شدت انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمیدرضا عقیلی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص اهانت نشریه ها و مقامات فرانسوی به پیامبر (ص) اظهار کرد: پس از کشته شدن معلم تاریخ به دست نوجوان 18ساله ی چچنی تبار به نام عبدالله یزید فرانسوی ها دوباره به مقدسات مسلمان ها توهین کردند و انتشار کاریکاتوری موهن در یکی از نشریات فرانسوی در این دو هفته گذشته خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است؛ همچنین سخنان هفته گذشته مکرون که در حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده انجام شد، خشم مردم مسلمان را افزایش داد و مقامات بسیاری از کشورها مواضع او را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه با اشاره به روایتی از حضرت محمد (ص) گفت: اباذر از رسول گرامی اسلام پرسیدند که نخستین نعمت کدام است؟ پیغمبر(ص) فرمودند: حلال زادگی، ما را دوست ندارد مگر کسانی که حلال زاده اند؛ آمار نشان می دهد که فرانسه با بیش از ۶۰ درصد جز رکورد داران موالید نامشروع است.

,

وی افزود: رذالت و درماندگی مکرون دو قبضه است. او در یک سال اخیر به خاطر سو مدیریت اقتصای شدیداً مورد انتقاد بوده و کشورش اعتراضات خیابانی بی سابقه ای را به دنبال داشته است و کرونا هم موجب شده این سوء مدیریت در قالب رکود و بیکاری گسترده شدت بگیرد.

,

حجت الاسلام عقیلی ادامه داد: فرانسه یکی از کشورهایی است که بالاترین آمار مبتلایان به کرونا را دارد و طبق آمار رسمی تعداد مبتلایان ۴۱ تا ۴۵ هزار نفر اعلام شده است. البته کارشناسان مطرح می کنند ابتلا به کرونا روزانه بالای ۱۰۰ هزار نفر است؛ در این شرایط مکرون نتوانسته برای مدیریت کرونا کار درستی انجام دهد، از آن طرف ناتوان از نجات اقتصاد بحران زده و کرونا زده فرانسه است.

,

وی بیان کرد: مکرون با این شرایط درصدد انحراف اذهان عمومی از بی کفایتی خود و ایجاد یک فضای امنیتی است و میخواهد با دو قطبی سازی و تظاهر به دفاع از ارزش های لیبرالی مانع از گرایش روزافزون مردم به دین مبین اسلام شود.

,

مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه با توضیح اینکه این کار مکرون از حماقت او است، خاطر نشان کرد: مکرون با این کار اعتبار فرانسه را در بین کشورهای اسلامی نابود می کند؛ در حالی سعی داشت در قدرت کشورهای لبنان و عراق جایی داشته باشد، اما در حال حاضر به یکی از منفورترین سیاستمداران دنیا در بین ملت های مسلمان منطقه تبدیل شده است و حتی تحریم اجناس فرانسوی در کشورهای اسلامی به شدت انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه