اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش لرستان:

اجرای سرودهای خیابانی در هفته بسیج دانش‌آموزی/پویش یاوران انقلاب در لرستان برگزار می‌شود

اجرای سرودهای خیابانی در هفته بسیج دانش‌آموزی/پویش یاوران انقلاب در لرستان برگزار می‌شود
مومنی، معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای سرودهای خیابانی در هفته بسیج دانش آموزی گفت: پویش یاوران انقلاب در لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله مومنی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع کرونا امسال برنامه های هفته بسیج دانش آموزی به شکلی دیگر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه برگزار نمی شود اما در این روز مراسمی با تعداد افراد محدود در مصلی نماز جمعه برگزار می شود که اجرای سرود و قرائت بیانیه در این مراسم اجرا می گردد.

,

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: از ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه گروه های سرود دانش آموزی در برخی از خیابان ها اقدام به اجرای سرود می کنند که این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با رعایت فاصله در استان و برخی از شهرستانها اجرا می شود.

,

وی با اشاره به اجرای برخی از برنامه ها در فضای مجازی عنوان کرد: مسابقه آبروی محله یکی از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است که در فضای مجازی برگزار می شود و هر دانش آموز می تواند شهید محله خود را شناسایی و معرفی کند.

,

مومنی پویش یاوران انقلاب را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و گفت: همه مردم خصوصا دانش آموزان می توانند در این پویش شرکت کنند و استکبار ستیزی از دشمن و دفاع از اسلام و انقلاب را نشان دهند.

,

وی با اشاره به مصادف بودن هفته وحدت و بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت مسابقه کتابخوانی پیامبر(ص) در نظر گرفته شده که علاقمندان می توانند به صورت مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه