اخبار داغ

معاون محیط زیست لرستان:

۲۸۶ اخطار زیست محیطی برای صنایع لرستان صادر شد/معرفی ۷ شهرداری به مراجع قضایی

۲۸۶ اخطار زیست محیطی برای صنایع لرستان صادر شد/معرفی ۷ شهرداری به مراجع قضایی
برنا، معاون محیط زیست لرستان گفت: 286 اخطار زیست محیطی برای صنایع آلاینده در استان صادر شد و 7 شهردار در بحث مشکلات زیست محیطی به مراجع قضایی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام برنا در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هر سه ماه یکبار بازرسی لازم از واحدهای صنعتی صورت می گیرد و چنانچه دارای نواقصی باشند، اخطارهای لازم از سوی محیط زیست داده شده تا اقدام به رفع مشکل کنند و در صورت عدم رفع نقص، به مراجع قضایی معرفی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: همه واحدهای صنعتی باید سیستم پایش آنلاین داشته باشند و در این راستا صنایع بزرگ استان از قوانین محیط زیست و الزامات تعریف شده، تمکین می کنند اما برخی از واحدها دارای نواقصی هستند.

,

معاون محیط زیست لرستان تصریح کرد: امسال ۲۸۶ اخطار زیست محیطی برای واحدهای صنعتی آلاینده در استان لرستان داده شده و هفت شهردار استان که در راستای مدیریت پسماند و برخی از کارخانه های آسفالت و شن و ماسه دارای نواقصی بوده و آلاینده هستند به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

وی با اشاره به صنایع سبز عنوان کرد: ثبت نام واحدهای صنعتی برای معرفی واحد سبز در استان آغاز شده و اگر واحد تولیدی شرایط لازم مورد نظر محیط زیست را دارا باشد می تواند در این سامانه ثبت نام کند.

,

برنا بیان کرد:  داشتن فضای سبز مورد نیاز، سیستم پایش آنلاین، مسئولیت اجتماعی، استانداردهای لازم، مدیریت پسماند، کاهش مصرف انرژی و منابع از مهمترین شرایط واحدهای صنایع سبز است.

,

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته از شش واحد صنعت سبز معرفی شده در استان لرستان، پتروشیمی خرم آباد به عنوان صنعت سبز انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه