اخبار داغ

در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛

۵۰۰ پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی واگذار می شود

۵۰۰ پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی واگذار می شود
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: با هدف اشتغال و درآمدزایی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تفاهم اجرای 500 طرح نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 5 کیلو وات با مشارکت استانداری مرکزی، سازمان برنامه وبودجه و کمیته امداد با اعتبار 27 میلیارد و 500 میلیون تومان منعقد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مشهدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به اجرای طرح پنل‌های خورشیدی برای خانوارهای تحت پوشش امداد گفت: با هدف اشتغال و درآمدزایی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی تفاهم اجرای 500 طرح نیروگاه  خورشیدی با ظرفیت 5 کیلو وات با مشارکت استانداری مرکزی، سازمان برنامه وبودجه و کمیته امداد با اعتبار 27 میلیارد و 500 میلیون تومان منعقدشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

مشهدی با اشاره به اینکه این طرح در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های محیطی مقرر شد به مدت دوسال اجرا می شود تصریح کرد: سال اول 250 طرح و در سال دوم نیز 250 طرح اجرا می شود و سرانه اجرای هر نیروگاه 55 میلیون تومان است.

,

وی افزود: برای اجرای این طرح مبلغ 20 میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض دولت و 35 میلیون تومان از محل اعتبار صندوق کار آفرینی امید و توسعه مناطق محروم روستایی وعشایری در قالب تسهیلات  به مددجویان مجری طرح پرداخت می شود.

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح دارای بازدهی مناسبی برای تولید برق است که می‌تواند به عنوان یک فرصت استثنایی برای اشتغال و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت  باشد، اظهار کرد: استفاده از انرژی پاک، جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها و تأمین معیشت مددجویان تحت حمایت از مزایای اجرای این طرح تولید برق خورشیدی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه