اخبار داغ

فرمانده سپاه رشتخوار مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای حذف جانفشانی و از خودگذشتگی‌های شهدا

تلاش دشمن برای حذف جانفشانی و از خودگذشتگی‌های شهدا
نامور گفت: امروز دشمن در بحث جنگ نرم در تلاش برای حذف جانفشانی و از خودگذشتگی های شهدا است، نباید به دشمن اجازه چنین کاری داده شود، باید با برنامه ریزی دقیق با رعایت دستورالعمل ها اقدامات جهادی خوبی صورت پذیرد، که معرف فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و شهرستان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار صبح امروز در آغازین روز از هفته بسیج دانش آموزی در دیدار با جمعی از مسئولان محلی این شهرستان، در محل دفتر امام جمعه، گفت: دانش آموزان بسیجی با فداکاری های که کردند، الگو شدند، امروز باید دانش اموزان ما الگو و سیره و روش زندگی خود را بر اساس زندگی شهدای دانش آموز الخصوص دانش اموز شهید حسین فهمیده قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با بیان اینکه بسیج موتور محرک جامعه است، افزود: بسیجیان ما در دوران مختلف انقلاب اسلامی کار و فداکاری بسیار زیادی کردند، این راه و روش که برگرفته از دین مبین اسلام است، باعث شده تا دنیا امروز از این اقدامات جهادی الگو بگیرد.
 

,
,
,

امام جمعه رشتخوار در رابطه با بحث استکبار، جهانی نیز، افزود: ما همیشه باید بیدار و هوشیار به مسائل پیرامون خود باشیم، گوش به فرمان مقام معظم رهبری دهیم تا خدای ناکرده دشمن به خواسته های دیرنه خود نرسد.
 

,
,

وی همچنین در رابطه با انتخابات پیش رو در آمریکا و تاکید بر اینکه به این انتخابات نباید خوشبین بود، گفت: انتخابات در آمریکا هیچ تاثیری در کشور نخواهد داشت، رای آوردن هر کدام از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مضر برای کشور و انقلاب اسلامی است.
 

,
,

در ادامه محمود ذباح مدیر آموزش و پرورش رشتخوار نیز با تبریک هفته بسیج دانش اموزی با اشاره به همکاری و هماهنگی خوبی صورت گرفته این نهاد با مجموعه بسیج دانش اموزی، گفت: در حوزه فعالیت های فرهنگی و آموزش تعامل بسیار خوبی تا کنون صورت گرفته و این تعمال در شهرستان همچنان ادامه دارد.

,


وی یاداور شد: آموزش و پرورش یک دستگاه فرهنگی است و همه در کنار هم پیشرفت این مجموعه را رقم میزنیم.
 

,
,
,

حمیدرضا نامور فرماندهی سپاه ناحیه رشتخوار نیز با گرامیداشت یاد و خاطر امام (ره)و ۳۶ هزار شهید دانش آموزی، گفت: شهادت شهید فهمیده از ۸ ابان تا ۱۳ آبان به عنوان هفته بسیج دانش اموزی نام گذاری شده است، باید در راستای معرفی ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان بسیجی و معرفی شهدای دانش آموز به قشر امروز دانش آموز در کشور از هیچ تلاشی غافل نشد.

,

وی همچنین با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا و محدودیت ایجاد شده در این رابطه اظهار داشت: امسال در روز ۱۳ ابان اگر امکان راهپیمایی نبود، باید برنامه ریزی کنیم تا برنامه های خوبی از طریق فضای مجازی در این روز صورت پذیرد.

,

وی تصریح کرد: امروز دشمن در بحث جنگ نرم در تلاش برای حذف جانفشانی و از خودگذشتگی های شهدا است، نباید به دشمن اجازه چنین کاری داده شود، باید با برنامه ریزی دقیق با رعایت دستورالعمل ها اقدامات جهادی خوبی صورت پذیرد، که معرف فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و شهرستان باشد.

,

فرمانده سپاه رشتخوار در ادامه یاداور شد: برای ما و ملت ما نتیجه انتخابات در آمریکا فرقی ندارد، چه دمکورات و چه جمهوری خواه، اهداف آنها بر علیه جمهوری اسلامی یکی است.

,

وی در ادامه این مطلب افزود: ما نباید دلخوش به وعده و وعید های آنها باشیم، باید با تمام توان از ظرفیت داخلی استفاده کنیم، که انشالله در حوزه جنگ اقتصادی که دشمن در حال اجرای آخرین زورهای خود در این حوزه است، انشالله با تلاش جهادی با سرافرازی از این مبارزه نیز به پیروزی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه