اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد؛

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله ششم کمک مؤمنانه در نهاوند+ تصاویر

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله ششم کمک مؤمنانه در نهاوند+ تصاویر
علی مختاری از اجرای مرحله ششم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع هزار بسته معیشتی توسط سپاه نهاوند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به خبرنگار عصر همدان، گفت: با کمک خیرین شهرستان و در راستای کمک به اقشار نیازمند در این شرایط کرونایی تا امروز پنج مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سطح شهرستان اجراشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

وی اظهار داشت: نیازمندان مشمول این مرحله توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شناسایی می‌شوند و بسته‌های معیشتی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

,

, ,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز مرحله ششم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی با حضور مسئولان انجام شد و با کمک خیرین مراحل دیگری از این رزمایش هم اجرا می‌شود.

,

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است، گفت: این بسته شامل ۶ قلم کالای ضروری است که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و پیگیری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی تهیه‌شده است.

,

, ,

مختاری اظهار داشت: در این شرایط کرونایی از همه افرادی که توانایی مالی دارند درخواست می‌کنیم برای کمک به نیازمندان اقدام کنند و در این کار خیر شرکت کنند.

,

وی ادامه داد: این کمک‌ها بین خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند و جامعه هدف کمیته امداد، بهزیستی و سازمان حمایت از زندانیان توزیع می‌شود.

,

, ,

فرمانده سپاه نهاوند به میزان کمک‌ها در مراحل قبلی رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸۵۰۰ بسته معیشتی طی ۶ مرحله رزمایش مؤمنانه در سطح شهرستان نهاوند با محوریت سپاه شهرستان توزیع‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه