اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد؛

احداث پردیس سینمایی قیدار با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومانی

احداث پردیس سینمایی قیدار با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومانی
فاطمه کرباسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:پردیس سینمای شهر قیدار با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان احداث می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فاطمه کرباسی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا فعالیت هنرمندان به سمت فضای مجازی پیش رفت و هنرمندان به تولید محتواهای فرهنگی و هنری اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌ها در قالب‌های نمایش، انیمیشن، موشن‌گرافی و پوستر بود، افزود: همچنین هنرمندان زنجانی در پویش‌های "در خانه بمانیم"، "من ماسک می‌زنم" و "تنها واکسن کرونا، استفاده از ماسک است" حضور چشمگیری داشتند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سه سال گذشته به ترتیب رتبه‌های 18،9 و 6 کشوری را کسب کرده و  کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در رتبه 22 کشوری قرار دارد.
,
 
,
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کاهش رتبه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به دلیل عدم دسترسی کانون‌های روستایی به سامانه فهما بود، افزود: امیدواریم با تغییر وضعیت اینترنت روستاها این مشکل نیز حل شود.
,
 
,
کرباسی با اشاره به برگزاری طرح پاییزه کتاب در زنجان از 24 تا 30 آبان ماه سال جاری، ادامه داد: در این طرح 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وی یادآور شد: این طرح به منظور در دسترس قرار گرفتن کتب در دست کتابخوانان واقعی بوده و شامل کتب عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان می‌شود.
,
 
,
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از احداث پردیس سینمایی شهر قیدار خبرداد و گفت: با انعقاد قرارداد با سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهرداری‌ها مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای این پردیس سینمایی اختصاص می‌یابد.
,
 
,
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: قرار بود این پردیس در شهر ابهر احداث شود که به دلیل احداث مجموعه فرهنگی و هنری مجهز به سینما در این شهر، پردیس سینمایی در قیدار احداث می‌شود.
,
 
,
کرباسی یادآور شد: 2.9 درصد تسهیلات اختصاص یافته به هنرمندان خسارت دیده از کرونا به هنرمندان زنجانی اختصاص یافت  که از میزان درخواست 91 میلیارد ریالی تا کنون 56 میلیارد ریال پرداخت شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه