اخبار داغ

سردار کمالی خبر داد:

برقراری پوشش بیمه‌ای و توانمندسازی سربازان برای ورود به بازار کار

برقراری پوشش بیمه‌ای و توانمندسازی سربازان برای ورود به بازار کار
مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی از برقراری پوشش بیمه‌ای و توانمندسازی سربازان برای ورود به بازار کار توسط یک شرکت بیمه ای خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار موسی کمالی اظهار کرد: قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و یک شرکت بیمه‌ای با هدف افزایش اثر بخشی خدمت سربازی، آموزش سربازان، ارائه خدمات بیمه‌ای و اجرای طرح‌های خاص تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گفته مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح جامعه سربازی به واقع اجتماع گروه‌های بزرگ جوانان کل جامعه است.

وی افزود: مراکز عرصه بروز و ظهور جوانان، خدمت مقدس سربازی و نقطه عطف زندگیشان است. به همین دلیل بهترین مکان برای معرفی صنعت و خدمات بیمه محسوب می‌شود.

سردار کمالی تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه علاوه بر اینکه جذابیت سربازی افزایش می‌یابد سربازان داوطلب می‌توانند به طی آموزش‌های بیمه در حوزه بیمه فعال شوند.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح با توجه به اهمیت خدمت وظیفه عمومی گفت: کارکنان وظیفه نقش پررنگی در دفاع و برقراری امنیت دارند و در اقصی نقاط کشور از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند متأسفانه عده‌ای از روی جهل و ناآگاهی یا آگاهانه قصد کم رنگ کردن نقش سربازان در امر دفاع را دارند، لذا ضرورت دارد که همه دستگاه‌ها در حوزه کاری خود خدماتی را به سربازان ارائه دهند و از این بابت از شرکت بیمه مورد توافق تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور همکاری با هدف مهارت افزایی و تسهیل‌گری اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح منعقد شده و موضوع آن همکاری، حمایت، پشتیبانی و ایفای نقش مؤثر بیمه در فرایند مهارت آموزی، توان‌مندسازی، توسعه رفاه اجتماعی و بهبود نیازمندی‌های شغلی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بر اساس طرح جامع مهارت آموزی است و سیاست‌های شرکت بیمه مورد نظر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه