اخبار داغ

فرماندار لنده:

پروژه کانال آبرسانی به روستای موگر کهگیلویه تامین اعتبار شد+تصاویر

پروژه کانال آبرسانی به روستای موگر کهگیلویه تامین اعتبار شد+تصاویر
فرماندار شهرستان لنده از تامین اعتبار و اجرای پروژه آبیاری به زمین های کشاورزی روستای موگر(شهید طیب)در بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدادوست موسوی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به شعار سال گفت: در راستای اجرایی نمودن شعار سال به خصوص در حوزه کشاورزی کارهای خوبی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: ایجاد جاده های بین مزارع کشاورزی، توزیع نهال بین باغداران، توجه به آموزش کشاورزان ودامداران و سایر بخش های کشاورزی از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: روستای موگر(شهید طیب) از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده است که دارای ظرفیت های بزرگ در حوزه های گردشگری و کشاورزی است که توجه به این دو اصل مهم در دستورکار مسولان قرار گرفت.

,

موسوی گفت: در ابتدای امر در بخش توسعه زیرساخت های کشاورزی با مشارکت بنیاد علوی و جهاد کشاورزی بیش از 650متر کانال انتقال آب به بیش از 30هکتار از زمین های کشاورزی این روستا با اعتباری افزون بر 850میلیون تومان در دستور کار گرفت که امروز با پیشرفت قابل قبولی در سخت ترین شرایط کوهستانی و عبور را رودخانه در حال اجرا است.

,

وی تاکیدکرد: با زیر کشت قرار گرفتن این 30هکتار از زمین های کشاورزی شاهد رونق تولید و مهاجرت معکوس روستانشینان در این حوزه خواهیم بود که در آینده نیز ادامه کانال انتقال آب نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه