اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد:

توپ حمایت از معلمان حمایتی به زمین مجلس افتاد

توپ حمایت از معلمان حمایتی به زمین مجلس افتاد
دانافر مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد با بیان اینکه مشکلات معلمان حمایتی یزد حل می‌شود، گفت: تنها یک شرکت در مناقصه آموزش‌وپرورش حضور پیدا کرد و برای استخدام آنها هم باید از سوی مجلس دنبال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی دانافر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اعتراض معلمان حمایتی در استان یزد، گفت: شیوه‌نامه‌ای که از وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شد دقیقا اجرایی و در این خصوص در استان هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد با بیان اینکه معلمان حمایتی در استان در دو زمینه مشکلاتی داشتند، اضافه کرد: بحث پرداخت مطالبات این افراد اولین مشکل معلمان حمایتی بوده که صدر صد پیگیر آن هستیم و در آینده نه‌چندان دور تا پایان خردادماه تسویه خواهد شد.

,

وی افزود: دومین بحث این افراد مسئله بیمه است که تمام تلاشمان این بوده تا متناسب با بخشنامه وزارتی بیمه 30 روز معلمان حمایتی را انجام دهیم که این کار نیز ابلاغ‌شده و نمی‌دانیم چرا بازهم تجمع کرده و اعتراض دارند.

,

دانافر با اشاره به اینکه طبق شیوه نامه ارسالی از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، فراخوان برای ورود شرکت‌ها داده‌شده است افزود: در حال حاضر با یک شرکت که در این فراخوان حضور پیداکرده قرار منعقدشده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

,

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد با بیان اینکه تنها یک شرکت در مناقصه مربوطه حضور یافت، ادامه داد: این شرکت مذکور در مناقصه شرکت و برنده آن شده و هم‌اکنون طبق قراردادی که منعقد شد در حال فعالیت است.

,

وی اعلام کرد: متأسفانه معلمان حمایتی که از همکارانمان هستند به‌جای اینکه به آموزش‌وپرورش مراجعه و درخواست خود را اعلام کنند، درب استانداری تجمع و این‌گونه مشکل خود را بیان می‌کنند که بااین‌وجود بازهم برای این عزیزان مسئله را به‌صورت کامل توضیح دادیم.

,

دانافر با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان این است که نظرات معلمان حمایتی را جلب کنیم افزود: برخی از مطالبات این عزیزان بحث استخدام و مسائل زیربنایی بوده که باید از سوی مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

,

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد در پایان تاکید کرد که تمام تلاشمان حفظ و به‌کارگیری و پرداخت به‌موقع حقوق معلمان حمایتی در سطح استان یزد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه