اخبار داغ

دبیر ستاد کرونا در شهرستان راز و جرگلان خبر داد؛

برخورد قانونی با برگزار کنندگان مراسم ها در شرایط کرونا

برخورد قانونی با برگزار کنندگان مراسم ها در شرایط کرونا
رضاعلی یوسفی گفت: با برگزارکنندگان مراسماتی که باعث تجمع و احتمال افزایش شیوع بیماری کووید_۱۹ شود، برخورد قانونی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضاعلی یوسفی، دبیر ستاد کرونا در شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از دلایل افزایش شیوع کرونا ویروس، افزایش رفت و آمد های خانوادگی و بعضاً برگزاری مراسمات دورهمی با عناوین مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضاعلی یوسفی، دبیر ستاد کرونا در شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک, ، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از دلایل افزایش شیوع کرونا ویروس، افزایش رفت و آمد های خانوادگی و بعضاً برگزاری مراسمات دورهمی با عناوین مختلف است.,

یوسفی با اشاره به این موضوع که ستاد کرونا در سطح شهرها و روستاهای راز و جرگلان فعال‌تر خواهد شد، یادآوری کرد: ستاد کرونای شهرها و روستا های راز و جرگلان از صاحبان و متولیان برگزاری مراسم ها تعهدنامه ای با رویکرد رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی می گیرند.

, .,

وی ادامه داد: در این تعهد نامه به برگزاری مراسم با حداقل نفرات، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده اشاره شده است.

, .,

یوسفی خاطر نشان کرد: همچنین در صورت افزایش تعداد مبتلایان در یک شهر یا روستا به واسطه برگزاری مراسم ها و تشخیص ستاد کرونای شهرستان عواقب قانونی سختگیرانه ای برای صاحبان مجلس یا متولیان مراسم در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/رحیمی

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه