اخبار داغ

فرماندار شیروان:

ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان شیروان در حال تکمیل شدن است

ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان شیروان در حال تکمیل شدن است
امین رضا مرآتی با اشاره به اینکه براساس آمار میزان فوت ناشی از کرونا در شیروان به نسبت کشور پایین تر است ، گفت: اما آمار ابتلا به کرونا در این شهرستان روند صعودی گرفته و ظرفیت بخش های کرونایی بیمارستان آیت الله هاشمی شیروان در حال تکمیل شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری شیروان، امین رضا مراتی در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان شیروان با اشاره به اینکه میانگین سنی ۶۳ درصد مبتلایان به کووید ۱۹ در شیروان بین ۲۰ تا ۵۰ سال است، اظهار داشت: هر چند طبق آمار میزان کشندگی کرونا در شیروان نسبت به میانگین کشوری پایین است اما آمار مبتلایان رو به افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری شیروان,

مرآتی با دعوت از خیران برای ورود به عرصه مجمع خیران سلامت شهرستان تاکید کرد: این روزها که امکان برگزاری مراسم عزا و عروسی فراهم نیست، می توانند حداقل بخشی از هزینه های در نظر گرفته شده برای مراسم را به سمت مجمع خیران سلامت برای مقابله با کرونا سوق داد.

,

فرماندار با گلایه از برخی دستگاه های اجرایی و سازمان ها در خصوص انجام نشدن اقدامات مقابله با کرونا در شهرستان گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان لازم الاجراست و با دستگاه هایی که کوتاهی کنند برخورد قاطع خواهد شد.

,

نماینده عالی دولت در شیروان ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با کمک مردم و همراهی ستاد شهرستانی، بسیج، اوقاف، مساجد، شبکه بهداشت و نهاد امام جمعه فعال خواهد شد و این می طلبد همه مردم و نهادها پای کار باشند.

,

 

,

برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در نانوایی ها تدبیر شود

, برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در نانوایی ها تدبیر شود, برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در نانوایی ها تدبیر شود,

امام جمعه شیروان در این جلسه با بیان این که کرونا هرچند بحران هایی را ایجاد کرد اما فرصت های خوبی را پیش آورد، افزود: فرهنگ سازی مقابله و زیست با کرونا باید همچنان ادامه داشته باشد و از وارد کردن استرس های مشکل زا پیشگیری شود.

,

حجت الاسلام تکمیلی اظهار کرد: متاسفانه هنوز در برخی اماکن  همچون ادارات خدمات رسان و نانوایی ها شاهد ازدحام جمعیت هستیم که باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود

,

وی گفت: تشکیل کارگروه های مردمی مانند آغاز بحران کرونا و استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج که کارهای بزرگی انجام دادند، در برنامه قرار دارد.

,

 

,

ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا 

, ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا , ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا ,

 دادستان شیروان نیز در این جلسه برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در شهرستان را همچنان ممنوع اعلام کرد و گفت: در این زمینه بدون هیچ گونه تعارفی با متخلفان که با جان مردم بازی می کنند، برخورد لازم انجام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/ حق بین 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه