اخبار داغ

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

توهین ماکرون به پیامبر(ص) نیاز به واکنش قاطع دولت دارد/ احضار کاردار فرانسه کافی نیست

توهین ماکرون به پیامبر(ص) نیاز به واکنش قاطع دولت دارد/ احضار کاردار فرانسه کافی نیست
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز گلایه از عدم عکس‌العمل مناسب از سوی دولت در پی توهین رئیس‌جمهوری فرانسه به پیامبر(ص) گفت: مسئولین ما باید به عنوان مسئولین یک نظام اسلامی، زودتر از دیگران به این توهین‌ها عکس‌العمل مناسب نشان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از مسئولین کشور به‌ویژه رئیس‌جمهوری، توقع داریم که حتما در قبال این حادثه، یک عکس‌العمل جدی و مناسبی را از خودشان نشان داده و موضع شفاف خود را اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام به عنوان بزرگترین و برترین پیامبر آسمانی، مورد احترام همه پیروان ادیان الهی بوده و توهین به شخصیت ایشان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

,

آیت‌اله دولابی تصریح کرد: حتما باید در برابر توهینی که توسط یک نشریه فرانسوی انجام گرفته، عکس‌العمل مناسبی نشان داده شود.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مع‌الاسف رئیس‌جمهور فرانسه نیز این اقدام غیرانسانی را مورد تایید قرار داده و توهین به پیامبر گرامی اسلام را اقدامی در راستای آزادی بیان، قلمداد کرده است.

,

وی اظهار داشت: در این زمینه، لازم است تمام کسانی که غیرت دینی دارند عکس‌العمل مناسبی در برابر این توهین نشان دهند.

,

آیت‌اله دولابی با تاکید بر اینکه جلوی این اقدامات باید گرفته شود، خاطرنشان کرد: این نوع اقدامات، بازی با اعتقادات میلیاردها مسلمان به شمار می‌رود.

,

وی گفت: کاردار سفارت فرانسه به وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد اما این مقدار، کافی نبوده و لازم است عکس‌العمل جدی‌تری در سطح بالاتر از ناحیه شخص رئیس‌جمهوری دیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه