اخبار داغ

در جلسه ستاد برگزاری مراسم 13 آبان زنجان مطرح شد؛

انتخاب هر فردی در آمریکا تاثیری بر استکبار ستیزی ملت ایران ندارد

انتخاب هر فردی در آمریکا تاثیری بر استکبار ستیزی ملت ایران ندارد
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انتخاب هر فردی در آمریکا تاثیری بر روند ادامه راه نظام اسلامی نخواهد داشت و مبارزه با استکبار جهانی ادامه می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان به عنوان یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که گرامیداشت آن ضروری است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تبعید امام راحل، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از مهمترین رویدادهای این روز است، افزود: شعار این روز استکبار ستیزی است و استکبار ستیزی تعطیل بردار نیست. 

,

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های 13 آبان در زنجان، گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا مراسم تجمعی به این منظور برگزار نشود و بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار شود. 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به همزمانی 13 آبان با برگزاری انتخابات در آمریکا، بیان داشت: انتخاب هر فردی در آمریکا تاثیری بر روند ادامه راه نظام اسلامی نخواهد داشت و مبارزه با استکبار جهانی ادامه می‌یابد. 

,

حجت‌الاسلام ناصر برگزاری مسابقه پیامکی، اجرای گروه‌های سرود و برگزاری تجمع نمادین را از برنامه‌های 13 آبان در زنجان عنوان کرد و گفت: این تجمع به صورت نمادین از شبکه اشراق زنجان پخش می‌شود. 

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان در راستای گرامیداشت 13 آبان در دو بستر نرم افزاری شاد و ایتا برگزار می‌شود. 

,

هادی توفیقی بیان داشت: در برنامه ویژه‌ای دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های خود پرچم آمریکا را آتش زده و عکس‌ها و فیلم‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. 

,

نماینده بسیج دانشجویی استان زنجان نیز از تغییر شکل برنامه‌های 13 آبان خبرداد و گفت: در دانشگاه‌های استان برنامه ویژه‌ای به مناسبت 13 آبان برگزار می‌شود. 

,

بیگدلی یادآور شد: بیشتر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی بوده و فضا سازی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود. 

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، گفت: 182 گروه تلگرامی و اینستاگرامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برنامه‌های 13 آبان را برگزار می‌کنند. 

,

علیرضا نوری بیان داشت: ضروری است اهداف 13 آبان برای دانش‌آموزان تبیین شده و نسل استکبار ستیزی برای آینده تربیت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه