اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد

لبیک ۸۰۰ گروه جهادی بسیج استان مرکزی به فرمان رهبری برای مقابله با کرونا

لبیک ۸۰۰ گروه جهادی بسیج استان مرکزی به فرمان رهبری برای مقابله با کرونا
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۸۰۰ گروه جهادی فعال در استان که برگرفته از اقشار مختلف مردم هستند آمادگی کامل برای نقش آفرینی جهت مبارزه و مقابله با کرونا را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای نقش آفرینی در امر مبارزه و مقابله با بیماری کرونا گفت: یکی از بندهای مهم فرمان مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا کمک رسانی و استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح برای کمک به امر مبارزه و مقابله با شیوع بیماری کرونا است که بسیجیان همیشه در صحنه با هدایت سپاه روح الله استان مرکزی کلیه ظرفیت ها و امکانات خود را در دو بعد غربالگری و کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت به میدان آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیجیان و پاسداران استان مرکزی کاملا به دستورات و فرمایشات مبارک مقام معظم رهبری پایبند هستند و در همه ابعاد از جمله در اختیار دادن مراکز درمانی متعلق به سپاه در استان برای غربالگری و تست های اولیه، تولید ماسک و تجهیزات مقابله ای با این بیماری، مشارکت در امر غربالگری به شکل محله و منطقه محور، حضور بسیجیان متخصص در بیمارستان ها برای کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان و پای کار آوردن اقشار مختلف مردم برای ادامه داشتن نهضت کمک مومنانه تلاش خواهیم کرد.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار موثری که از ابتدای بیماری کرونا در حال انجام است راه اندازی نهضت کمک مومنانه است که استان مرکزی در این اقدام خداپسندانه پیشتاز است و در مراحل مختلف توانسته صدها هزار بسته معیشتی را با هدف کاهش آسیب های ناشی از کرونا تقدیم ولی نعمتان کند و امروز توان و تجربه گذشته برای راه اندازی پویش جدید به کار گیری شده است.

,

وی با بیان اینکه فرمان مبارک مقام معظم رهبری برای کلیه بسیجیان و پاسداران در استان به یک ماموریت مهم تبدیل شده، گفت: در این راستا از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق امر معظم له استفاده خواهیم کرد و علاوه بر این با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج کنندگی مردم به دنبال راه اندازی بسیج مردمی در استان برای کمک به کادر ایثارگر و فداکار درمان خواهیم بود.

,

کریمی با اشاره به اهمیت نقش مردم در امر مبارزه با کرونا بیان کرد: مبارزه با موج سوم کرونا نیازمند مشارکت عمومی مردم در همه ابعاد است و لذا ابتدا از مردم شریف و هم استانی ها خواهش می کنیم به کلیه دستورالعمل های بهداشتی پایبند باشند و در صورت امکان توان و امکانات خود را برای مبارزه با این بیماری در ابعاد مختلف پای کار بیاورند.

,

وی افزود: کلیه دفاتر بسیج و سازمان های اقشاری بسیج استان به ویژه بسیج سازندگی در طی یک فراخوان عمومی از کلیه جوانان متعهد و انقلابی دعوت می کند که در صورت امکان برای مبارزه با بیماری کرونا و خصوصا کمک به کادر درمانی و مدافعان سلامت پای کار بیایند تا شرایط جامعه به حالت عادی برگردد.

,

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی برای آموزش و سازماندهی نیروهای فراخوان داده شده انجام شده تا از این طریق بتوانند در مسیر خدمت به بیماران کرونایی بهتر حضور پیدا کنند.

,

وی با دعوت از خیرین برای نقش آفرینی در رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: همچنین از کلیه خیرین و افرادی که توانایی کمک برای تهیه بسته های معیشتی را دارند دعوت می کنیم که در راستای راه اندازی پویش جدید نهضت کمک مومنانه در استان پای کار بیایند تا از این طریق بتوان بخشی از آسیب هایی که به واسطه این بیماری منحوس ایجاد شده را جبران کنیم.

,

کریمی تأکید کرد: ملت ایران در طول تاریخ نشان داده اگر اراده و همت های بلند خود را پای کار بیاورند در بحران ها پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد و امروز که در شرایط کرونایی قرارگرفته ایم عادی شدن شرایط تنها با پیوند خوردن اراده ها و انگیزه ها و عزم آحاد مردم و تمامی نهادها و دستگاه‌های مسئول ممکن خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ گروه جهادی فعال در استان که برگرفته از اقشار مختلف مردم هستند آمادگی کامل برای نقش آفرینی جهت مبارزه و مقابله با کرونا را دارند،افزود:از این تعداد ۲۰ گروه متخصص برای کمک به کادر ایثارگر درمان و ۱۲۰ گروه نیز برای ضدعفونی و گندزدایی معابر نیز سازماندهی شده اند که در صورت نیاز حاضر به خدمت رسانی هستند.

,

فرمانده سپاه روح الله گفت: کلیه اقشار تخصصی بسیج از ابتدای شیوع بیماری اقدامات مختلفی به آحاد جامعه داشته اند و هم اکنون این اقشار تخصصی و خصوصا بسیج سازندگی ، بسیج جامعه پزشکی و بسیج طلاب در آمادگی کامل به سر می برند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: تهیه و تولید ماسک بهداشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در دستور کار بسیج سازندگی بوده که تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ماسک تولید شده و ۲۵ کارگاه تولید ماسک در استان فعالیت می کنند و همچنین بیش از ۱۹۰  هزار بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی در اختیار افراد آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه