اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

تغییر شکل استفاده از آبگرم ها در اردبیل/ دانشکده صنایع خلاق تاسیس می شود

تغییر شکل استفاده از آبگرم ها در اردبیل/ دانشکده صنایع خلاق تاسیس می شود
اسحاق رسولی گفت: آبگرم های معدنی طی سالهای اخیر با موج مدرن شدن مواجه شده اند و در این راستا سعی داریم تحولاتی بر پایه تحقیقات علمی انجام داده وشکل استفاده سنتی از این آبها را تغییر دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سبلان ما اظهار داشت: امروزه آموزش جنبه تئوری دارد ولی دانشگاه آزاد سعی دارد آموزش ها به صورت کارآفرینی و مهارت آموزی تبدیل شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: دانشگاه آزاد یکسری ظرفیت ها را فعال کرده که در تمامی رشته ها و گروه ها فضایی ایجاد شود تا دانشجو و استاد و سایر مردم عادی ایده های خلاقانه خود را در مراکز رشد به خدمت تبدیل کنند.

,

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اردبیل 45 مرکز واحد فناور ،دو شرکت دانش بنیان و حدود 32 محصول  وارد چرخه کرده است.

,

وی با اشاره به تاسیس دو دانشکده صنایع خلاق و علوم و فنون آبگرم معدنی  تصریح کرد:  استان اردبیل ظرفیت توسعه دارد و دانشگاه نیز می تواند در این زمینه کارهای جدید انجام دهد و با الهام از رشته های علوم انسانی و کامپیوتر می توان در حوزه نرم فرهنگی بازهای یارانه و اپلیکشین  در دانشگاه صنایع خلاق، تولیدات فناورانه ای به بازرا عرضه کرد.

,

رسولی ابرازاداشت: آبگرم های معدنی طی سالهای اخیر با موج مدرن شدن مواجه شده اند و در این راستا سعی داریم تحولاتی بر پایه تحقیقات علمی انجام داده وشکل استفاده سنتی از این آبها را تغییر دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه