اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سبزوار خبر داد؛

ایجاد 2300 فرصت شغلی در حوزه صنعت سبزوار از ابتدای سال

ایجاد 2300 فرصت شغلی در حوزه صنعت سبزوار از ابتدای سال
امیدبخش گفت: بیش از 2 هزار 300 فرصت شغلی بااعتبار 15 هزار میلیارد ریال در سبزوار ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی امیدبخش رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به ایجاد 2 هزار و سیصد و هشتادوهشت فرصت شغلی در سبزوار اظهار داشت: این فرصت‌های شغلی در سبزوار بااعتباری بالغ‌بر 15 هزار و 388 میلیارد ریال از منابع مختلف ایجادشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به فعالیت ویژه این اداره در راستای تحقق شعار سال و باهدف ایجاد جهش در تولید شهرستان افزود: طی نیمه نخست سال جاری  134فقره جواز تا سیس و طرح توسعه صنعتی با سرمایه‌گذاری 15هزار و 388میلیارد ریال در این شهرستان صادر شد.

,

علی امیدبخش بابیان اینکه  با اجرای این طرح‌های صنعتی برای دو هزار و 388 نفر در شهرستان سبزوار اشتغال مستقیم فراهم شد ادامه داد: بدیهی است که علاوه بر مشاغل مستقیم ایجادشده در این حلقه مشاغل غیرمستقیم نیز جای دارند.

,

وی تصریح کرد: تعداد جواز تا سیس صنعتی در این شهرستان طی نیمه نخست سال گذشته ۸۰ مورد با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای هزار و ۵۸۹ نفر بود.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: در سال جهش تولید از طریق تسهیل در صدور مجوزها و رفع موانع سرمایه‌گذاری رغبت سرمایه‌گذاران بخش صنعت  در این شهرستان افزایش‌یافته است

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: عمده  جوازهای تا سیس صنعتی صادرشده در سبزوار مربوط به انواع صنایع فلزی، چوبی و غذایی است.

,

شهرستان سبزوار دارای دو شهرک صنعتی است که 70 واحد صنعتی در این شهرک‌ها فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه