اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش تربت‌ حیدریه:

نیمی از دانش آموزان مناطق روستایی تربت حیدریه گوشی همراه ندارند

نیمی از دانش آموزان مناطق روستایی تربت حیدریه گوشی همراه ندارند
محمدرضا قرایی گفت: از مجموع بالغ بر 37 هزار نفر دانش‌آموز این شهرستان، نزدیک به 7 هزار نفر در مناطق روستایی مشغول تحصیل هستند که نیمی ار آنها فاقد گوشی همراه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا قرایی‌تربتی، مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه نیمی از دانش آموزان مناطق روستایی فاقد گوشی همراه هستند، بر این اساس این دانش‌آموزان تنها قادر هستند از برنامه‌های شبکه آموزش استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بیان کرد: اگر فرض را بر این بگیریم که فقط 10 درصد دانش‌آموزان این شهرستان فاقد گوشی همراه هستند، این بدان معناست که برای خرید تبلت با فرض کمترین میزان قیمت یعنی 10 میلیون ریال، رقمی معادل 3.7 دهم میلیارد تومان (37 میلیارد ریال) نیاز است.

,

قرایی‌تربتی خاطر نشان کرد: هر چند افراد خیر برای تامین تبلت قدم‌های خوبی برداشته اند، اما کافی نیست و ما برای تشویق این افراد، به کلیه افراد خیری که در تامین تبلت دانش‌آموزان قدمی بردارند گواهی برای ارایه به اداره دارایی به منظور کسر مالیات صادر می‌کنیم.

,

در سال تحصیلی جاری بالغ بر 37 هزار نفر دانش‌آموز در 229 مدرسه دولتی، 162 مدرسه غیرانتفاعی، هزار و 749 کلاس و با کمک 2 هزار و 368 نفر معلم تحصیل مشغول تحصیل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه