اخبار داغ

تقدیر رییس سازمان لیگ از شرکت سهامی فرش ایران بابت حضور در لیگ کشتی

نصیرزاده: هزینه‌ تیم‌های کشتی نسبت به سایر رشته‌ها به صرفه‌تر است

نصیرزاده: هزینه‌ تیم‌های کشتی نسبت به سایر رشته‌ها به صرفه‌تر است
رییس سازمان لیگ کشتی در نشستی از مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران بابت سرمایه گذاری در لیگ برتر کشتی تقدیر و تشکر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، شرکت سهامی فرش ایران برای اولین بار در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد حاضر شده و قصد دارد برای دور برگشت این مسابقات و سال‌های آینده سرمایه گذاری بیشتری هم انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در همین راستا عبدالمهدی نصیررزاده رییس سازمان لیگ کشتی نشستی را با مجید محمدپناه، مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران و حسینی، معاون اداری مالی این شرکت برگزار کرد.
,
 
,
در این نشست رییس سازمان لیگ کشتی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شرکت سهامی فرش ایران گفت: اینکه این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود به یاری کشتی به عنوان ورزش اول کشور آمده، جای تقدیر دارد. البته شرکت‌هایی که در لیگ کشتی سرمایه گذاری می‌کنند، باید بدانند که حضور در این مسابقات نسبت به سایر رشته‌ها به صرفه‌تر است و بازتاب خبری بهتری هم دارد. 
,
 
,
در ادامه هم مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران به صحبت پرداخت و گفت: ما خیلی دیر تصمیم به حضور در لیگ برتر کشتی گرفتیم و به همین دلیل شانس زیادی برای صعود به دور بعدی نداریم. البته سعی کردیم از کشتی گیران جوان و آینده‌دار استفاده کنیم چون قصد داریم در سال های آینده هم حامی ورزش ملی کشور باشیم و با برنامه‌ریزی بهتری در مسابقات حاضر شویم. هیات مدیره شرکت به حضور در لیگ کشتی علاقه‌مند است. 
,
وی افزود: در تلاش هستیم برای دور برگشت با جذب دو کشتی‌گیر خوب خارجی با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شویم. در حال رایزنی با رشید سعداله‌یف و آرسن هاروتونیان هستیم. البته سعداله‌یف به ما اعلام کرده خبر قطعی حضورش را بعد از مشورت با کادرفنی تیم ملی روسیه به ما خواهد داد. 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه